reyes Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Har tenkt å kjøpe meg et sandblåsing apperat. Så noe på biltema som var rimlig og virket som det var helt greit. Skal bruke det på bil. Er det noen her som har efaring med utstyret fra biltema. Hvilken type utstyr trenger jeg og hvor mye sand trenger jeg til en vanlig bil.(4dørs personbil) Og hvor forsvinner sandet, på bakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Og hvor forsvinner sandet hadde den bare forsvunnet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 ja den sanden vil ligge fint på golve i garasja di.... blir mykje å rydde opp når du er ferdig Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Sanden forsvinner på gulvet i garasjen, på gulvet til naboen, utafor garasjen, på alle tiln som er i garasjen, inni bilen, inni bagasjerom, inni dørsprekker,inni luftekanaler på bilen, på deg, i håret dit, til og med i underbuksa di, kort sagt overalt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 jepp, der he du det!! Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Du trenger en god kompressor! Ikke det kjipeste biltema selger.. for da blir du aldrig ferdig! Å du kommer til å få sand langt oppi rassen.. Så få til å sandblås ute på et sted som d ikke gjør noe at du griser på :D Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 den sanden hørtes brutal ut. Tror jeg heller holder meg til vinkelslipern og slipe papir:P Mye kjekkere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Men vil si det fortsatt er det mest grundige å sanblåse.. spess rust :D Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 vill satse på sandblåsing, solenge du har en plass å holde til..kansje ett stort romm som er heilt tomt..blir so mykje lettare å rydde opp å slikt i ettertid.. men om de er berre nåke småtteri du skal holde på med, so er de vell kansje like grett å bruke vinkelsliper med børste, eller en anna pusse sak? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Bruk punktsandblåser da. Ingen grunn til å sandblåse der det ikke er rust. Og begynner du å sanblåse hele bilen din, er det stor fare for at den ser passe deformert ut etterpå. Visst du absolutt vil fjerne all lakk, så få bs-teknikk til å dyppe den i syrebadet sitt. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Er litt rust på hjulbuene. Trodde man måtte sandblåse hele bilen når man først var igang:P dum som jeg var. Men det ordnet seg med vinkelslipern. Grunna og lakka. Ser nesten ikke forkjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 okej..va bra de orna sej da Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by reyes Er litt rust på hjulbuene. Trodde man måtte sandblåse hele bilen når man først var igang:P dum som jeg var. Men det ordnet seg med vinkelslipern. Grunna og lakka. Ser nesten ikke forkjell. slipte du vekk alle porene også? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by volvo264 okej..va bra de orna sej da Vinkel sliper og sandpapir fant vi ut det ble det letteste. Å få sand utover hele garasjen var det ikke snakk om. (Felles garasje) Og å kjøpe punktsandblåser ble bort kastet penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by ElCamino slipte du vekk alle porene også? Jaja, alt av sånne små porer og krater som jeg kaller dem. Slipte jeg helt bort. Var helt slet etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg