Baksietrølle Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Noen som kan gi forslag til forsterker for min sub? Infinity kappa 120.3se http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=724 max pris er 3000kr Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Elteks BF0804 . Her har du også mulighet for å koble til f.eks komponentsett eller en ekstra tilsvarende sub. BF1702 ville hatt balletak på subben din men den er desverre utsolgt, imidlertid tror jeg nok BF0804'en vil greie seg mer en bra nok. Tror du skal slite for å finne noe bedre til den prisen om du ikke handler brukt. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Så det du mener å si er at denne forsterkeren vil klare 2 av mine elementer? Hadde jo egentlig lyst på det, men turte ikke spørre fordi jeg var redd for å få opp priser som lommeboka mi ville fått selvmordstanker av. Men så vidt jeg kan se så kommer ikke denne inn før februar. Ikke at det gjør noe, for jeg blir ikke 18 år før i mars så :P Takk for hjelpa :) Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg