Gå til innhold

Er dette den styggeste volvoen ever?

Ranger emnet


ealoken

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om det er den styggeste, det kan du skrive opp !!!

 

Onkelen t dama mi har en slik en, da jeg så den, so holdt jeg meg for øynene, og så spurte han hva det var, jeg mumlet bare noe om stygg volvo. :D

 

Han tror vi er de kompisene for begge har volvo.. jeg vil helder si at JEG har volvo, han har noe.. ja.. la oss kalle det STYGT ! ;)

 

 

Edit:

 

Eneste bra "delen" jeg har funnet på den, er midt konsolen mellom frem setene.. jeg har en slik en i 240:n, det tar seg fint ut.. + at du får et fint armlene på en måte.. å den fine boksen :)

 

Så det er ganske stilig :)

 

Mvh.

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AlpejoHn

Edit:

 

Eneste bra "delen" jeg har funnet på den, er midt konsolen mellom frem setene.. jeg har en slik en i 240:n, det tar seg fint ut.. + at du får et fint armlene på en måte.. å den fine boksen :)

 

Så det er ganske stilig :)

 

Mvh.

 

Bilder? Er på jakt etter noe å lene meg på når jeg kjører :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ordne litt mere bilder da, fra andre vinkler og slikt om du vil..

 

Men jeg anbefaler deg og skaffe deg en slik, det er ikke mange som vet om det tror jeg.. hehe..

 

Men du vil mest sansynelig ikke ha igjen den gamle midt konsollen etter du har hatt denne et par dager :D

 

Men bilder kan skaffes.

 

Mvh.

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passer temmeli rett på.. bruker de festene som er til den orginale, eneste jeg gjorde var og knekke til litt der håndbrekke skulle ligge når det var av, kan ta bilder av det, så forstår du sikkert litt bedre:) Men var stort sett bare det og knekke noen små ting, og det var så lett og knekke bort, for det kom liksom med en sann bein kant.. var bare og bruke en knipetang som var flat framme.

 

Tar noen flere bilder og "dokumenterer" litt bedre jeg. :D

 

Mvh. Fredrik

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en med custom styling som var litt fet.

så har jeg sett en i sverige som var ombygget med b230 motor, 960 bakhjulsoppheng og bygget om til RWD. de skulle ha 50 lapper for den.

 

Sjekk hvordan den er med skinnseter:

i003b.jpg

 

men, den går ganske bra da..

om du chipper turbo'en, skal den dra 0-100 på 7.5

orginalt drar den på 9.0...

 

tenk å hatt en slik med s40 t motor i :p dradd ut 300hk elns..

 

Grip

The Volvo 480 has such good grip and roadholding that side forces up to 0.95 g are possible. This is unique for a regular production car, and far more than sporty competitors. Thanks to Lotus, who developed this for the Volvo 480.

 

Honda?

Some of you may have experienced it: jokes on your 'Honda 480'. Your response may be divers. From public sources it is evident that the Volvo 480 was designed and developped before the Honda Accord Aerodeck. So, it's not that the Volvo 480 resembles the Honda, but the Honda was copied from the Volvo 480. Apart from that, just have a drive in both cars. The longer time and effort spent by Volvo in the development phase has clearly resulted in a well refined, better balanced car of higher quality with higher standards of road manners, safety and luxury. Just close the doors of both cars and notice the difference. In comparison with the Honda, the Volvo 480 clearly wins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe små specs jeg har fått med meg igjen om tider er vel, det er et samarbeid mellom renault og volvo, det er 4 seter, feilhjuls trekk, og porsje har klart og hente ut 30-40 hester mer en renault klarte gjennom innsprutet. vet ikke hvor mye fakta dette er, men hva jeg har hørt.

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår