clone baby Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Halla folks! Sitter i en god knipe nå, har koblet fra noen vakum slanger osv fra motoren osv og har seff glemt hvor det skulle på igjen da jeg skrudde motoren sammen igjen :( Da spør jeg dere om det er noen som vet hvor jeg får tak i en bok om motoren til denne bilen (mitsubishi colt turbo 88mod) Har ringt alle som skaffer haynes bøker men ingen har tillgang til bok til denne bilen :( Noen som kan hjelpe en kar som snart klør hull i hode?;) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 har du kikka i boka til en vanlig colt? Er ofte alle motoralternativene i disse bøkene... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by JChE har du kikka i boka til en vanlig colt? Er ofte alle motoralternativene i disse bøkene... Det står ingen ting om turbo modellen i vanlig colt boken, må ha en spesielt til turbo-modellen. Da jeg kjøpte boken til sherry- GT-Turbo'en så var det 1.3L , 1.5L og 1.5L turbo i samme bok, så syntes det var rart att colten ikke inkl. turbo modellen i samme bok! :mad: Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by clone baby Det står ingen ting om turbo modellen i vanlig colt boken, må ha en spesielt til turbo-modellen. Da jeg kjøpte boken til sherry- GT-Turbo'en så var det 1.3L , 1.5L og 1.5L turbo i samme bok, så syntes det var rart att colten ikke inkl. turbo modellen i samme bok! :mad: Prøv hos de her, de har mye bil-litteratur så det kan være muligheter for og få tak i noe der. Automobilia bookshop Uranienborgveien 25 Oslo Tlf: 22 60 86 00 Eller evt. disse i Danmark(de har visstnok endel også) Køsters Motorboghandel Østergade. 9 8900 Randers DK. Tlf: +45 8642 6613 Håper du kan finne noe der.:cool: Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg