Gjest Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 ok.. nå tenkte jeg med et smil å la barna få morre seg... Jeg tarimot alt med et glis. det er vel ikkenoe som jeg ikke har hørt før så. sleng ut! Vær helt ærlig og fortell hva du syns om meg og hater ved meg.. og ikke tro jeg blir fornærma nei.. vil bare ha noe å le av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 minner om at det finnes en ingnore fuksjon hvis du sjekker under user cp ;) Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 hva skal jeg med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Pacmania minner om at det finnes en ingnore fuksjon hvis du sjekker under user cp ;) Takk for tipset :) Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by paralell hva skal jeg med den? De fleste har sikkert brukt den på deg.. ;) Men grunnen til at mange ikke liker det du skriver er vel kanskje at det blir litt voldsomt.. Ofte virker det som om du "hopper og brøler ut" budskapet ditt. Trykker på tastaturet med en blodig øks. Hvis du hadde vært litt mer diskret og ydmyk i din framferd hadde sikkert ikke noen brydd seg. Eksempel: -Ydmyk/diskert: "Jeg var i butikken og handlet idag.:)" -Voldsomt: "Var i den HÆLVETTES JÆVLA fittebutikken og handla idag, ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fucku fucku fucku fucku Men det er jo forskjell på folk, jeg vet jo ikke hvordan du egentlig er, jeg danner meg bare et bilde av deg gjennom det du skriver. Så konklusjonen er at mye av det du skriver liker jeg ikke, men om deg jeg liker deg som person kan jeg ikke svare på, jeg har jo ikke møtt deg. MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Hadde dette vært et hvilket som helst annet forum hadde paralell blitt bannet for lengst... Jeg er nokså ny på forumet her, og allerede har jeg dannet meg et dårlig bilde av paralell. Og det trekker faktis litt ned at mod'ene faktis ikke gjør noe med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Beklager azz folkens. Men dette kan jeg ikke tillate. Dette blir på en måte hekse jakt. Selvom han selv ber om det kan jeg ikke la dette fortsette. Jeg stenger denne tråden intil videre. Må diskutere med andre moderatorer hva vi skal gjøre. MrHappy..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg