Gå til innhold

Hvem har HVA imot MEG?

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

ok.. nå tenkte jeg med et smil å la barna få morre seg...

Jeg tarimot alt med et glis. det er vel ikkenoe som jeg ikke har hørt før så. sleng ut!

Vær helt ærlig og fortell hva du syns om meg og hater ved meg..

og ikke tro jeg blir fornærma nei.. vil bare ha noe å le av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

hva skal jeg med den?

De fleste har sikkert brukt den på deg.. ;)

Men grunnen til at mange ikke liker det du skriver er vel kanskje at det blir litt voldsomt.. Ofte virker det som om du "hopper og brøler ut" budskapet ditt. Trykker på tastaturet med en blodig øks. Hvis du hadde vært litt mer diskret og ydmyk i din framferd hadde sikkert ikke noen brydd seg.

Eksempel:

-Ydmyk/diskert: "Jeg var i butikken og handlet idag.:)"

-Voldsomt: "Var i den HÆLVETTES JÆVLA fittebutikken og handla idag, ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fucku fucku fucku fucku

Men det er jo forskjell på folk, jeg vet jo ikke hvordan du egentlig er, jeg danner meg bare et bilde av deg gjennom det du skriver. Så konklusjonen er at mye av det du skriver liker jeg ikke, men om deg jeg liker deg som person kan jeg ikke svare på, jeg har jo ikke møtt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår