agjell Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Skal til New Zealand 8. februar, og ønsker derfor å selge bilen fortest mulig. Det er 8V versjonen med 115HK og den har gått 140000. Ingen heftelser, reg. nr. er BN77923 hvis noen ønsker å sjekke. Bilen er i god stand og godt tatt vare på, service hefte fulgt. Bilen har servo, alarm og stereoanlegg med 12" sub. Prisantydning rundt 60000. Bilen står i Oslo. Edit: lagt til flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 har du flere bilder ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 vet det kanskje er dumt å prute men... har kompl. anlegg selv.... hvor mye skal du ha uten anlegget? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 anlegget legges ved som bonus. du får den ikke noe billigere uten. har du sett hva prisen på 95 gti'er er på finn og autodb?? mellom 70 og 90 laken. 60 er billig nok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 vet.... måtte bare spørre :blush: Skal søke litt hos banken min jeg så får vi se om jeg får til noe :) I'll get back to you. Hva er egentlig anlegget? merke ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Det er på ingen måte noe high end anlegg :) Sony X-Plod 4-kanals forsterker, 12" tommer i lukket kasse + 4 X-Plod 6,5". Fordelen er at jeg har trukket alle kablene gjennom de opplagte kabelkanalene, og dette er en helvetes jobb. Skal du sette inn nytt anlegg er det egentlig bare å bytte komponentene, med mindre du må ha spesielt gode kabler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 solgt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg