OleVik Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Har nå satt i en gti 8v motor i bilen som er gjort en del med. Blokken er boret til 1,86 liter eller noe Råder er lettet, nye stempler motor balansert Arp bolter toppen er portet og planet skikkelig med nye ventiler og the works, 11-1 i komp Kent 280* kam 4-2-1 grenrør motoren trenger blybensin :) den er benka til 151 hester ved 6000 omin og 184 nm ved 4900. Den kjører kjet innsprut med litt høyere trykk. Lurer egentlig på hva som er beste måten å hente de siste hestene ut av denne motoren, vil Datasprut eller store webere hjelpe? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hexagon Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Øke kompressjon til 12:1 Race ventil-løftere og råere kam med høy ventil-akselerasjon Avstemt 4-1 grenrør Datasprut eller 2 dobble forgassere vil nok hjelpe en del. Kan da kjøre på kammer med høyere durasjon og viktigst mindre lobeseparasjon. Ellers har du jo et bra resultat fra før :) Siter Velox.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.