tplassen Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Hei folkens! har byttet til brembo max bremser foran på bilen nå til eu-godkjenning, men så sier de at bremsene bak står på fullt påslag?? hva i h***** vil det si?? bremsene funker som f*** når jeg bremser, men kan det være at handbrekket er klar for å byttes?? funker dårlig egentlig.... alle svar blir tatt i mot med kjempetakk!:) Med vennlig hilsen Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Ingen vet dette bedre enn de som tok eu-kontrollen! Virker som det er mange som bare tar lappen og løper derifra. Gå gjennom listen med verkstedet, så får du kanskje til og med vite hva som må gjøres! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 det dem sier er.. hvis du har senka bilen din så må bilen inn til justering av bremsene for under så sitter det en lastavhengigventil som justerer kraften til bak etter hvor mye last du har, så når du har senka bilen så tror den at den har mer last.. alltså så det er ikkenoe stort problem. hvis den da ikke har satt seg.. da må du bytte det det koster rundt 1000 kr for en ny. få verksted til å justere det for deg iværtfall Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Det står følgende: - Calippere bak ligger på full påslag. har dere noen andre tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 jeg sa jo nettopp hva som var galt.. fordi bremsene dine henger ikke på for da kunne du ikke kjørt du spør og så får du svar. prøv å finn ut om detta kan stemme du da.. tenk etter.. har jeg senka bilen?? hvis ja. så er du et skritt på vei.. legg deg inntil bilen og kjenn etter på den lastavhenige ventilen om den sitter fast.. (bruk skrujern ellernoe til å benne litt) osv.. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hehe, skjønner hva du mener, men er ute etter å få så mye tips som mulig før jeg prøver. så ja, skal prøve det ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg