Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Hvordan kan jeg få bedre lyd fra min 2 stempels BOV? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 mer ladetrykk ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Joda, men det er jo de som ligger kronestykker på 1 stempels... Kan man ikke gjøre det på 2 stempels og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Jeg la kronestykker i min :) faktisk 8 stk. Men: Det hjalp ikke noe på lyden, tror jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Tja.. Har bare hørt du liksom skal få bedre lyd av det, men vha jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg