L-J Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 jeg er ikke heelt fornøyd, tror jeg kunne ha gjort bedre men legger den ut her jeg... orginal modd Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 grei nok. sotinga på høyre siden er ...snodig.. hva med å gjøre slik at man såvidt ser gjennom? og panseret over lyktene ser ikke helt ekte ut. Samme med nedre del av fanger. Er luftinntaket mikroskopisk skjevt, eller er det bare jeg som begynner å bli trøtt? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Ser bra ut det, men intercooler`n var usedvanelig smal/liten.. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg