Vipe Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hvordan er status på prosjektet? Kom gjerne med bilder, vi elsker bilder, hehe :) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Status: Pengene går i å fikse bilen med diverse små plukk. Har jo vært litt uheldig og der gikk litt unødvendig $$ og så er det litt andre ting som må ordnes Men det kommer det kommer ;) Har sett at du og "vipe" har begynt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Veldig bra prosjekt dette 2maz!!! :w00t m'm får masse inspirasjon av sånt!!!:D:D Slik sort og hvit vinyl trekk var jo faktisk RÅstilig da!!! :) Keep up the good work!!! Gleder meg til å se dette ferdig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Status: Pengene går i å fikse bilen med diverse små plukk. Har jo vært litt uheldig og der gikk litt unødvendig $$ og så er det litt andre ting som må ordnesMen det kommer det kommer ;) Har sett at du og "vipe" har begynt :) Ja må prøve å "shine litt opp" baki der :) Hvordan er lyden fremme i din bil? Disse tyske panzer-vognene er jo ganske så tett bak til bagasjerommet. Får du noe trykk fremme..? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ja må prøve å "shine litt opp" baki der :)Hvordan er lyden fremme i din bil? Disse tyske panzer-vognene er jo ganske så tett bak til bagasjerommet. Får du noe trykk fremme..? Jada, det er dunk i ryggen og håret vibrerer. Gjorde litt på anlegget i dag. Sktudde diverse deler fast i bilen og monterte 1 stk 4" bassport til i kassen. Det ble ikke fin lyd av :( Så jeg tettet den igjen med skumgummi. Lukket var litt lite "trøkk" i men hattehyllen holdte på å poppe ut! En bassport var greit med trøkk og fin lyd. Ble litt mye blaffring med 2 porter. Jeg har da altså gjort nooe i dag ;) Holder nå på å tenke ut designet til hattehyllen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Noe nytt som skjer? Var en kul dokumentar sålangt... HOY! Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Noe nytt som skjer?Var en kul dokumentar sålangt... HOY! Tja, lite nytt akkurat nå. Pengene er prioritert til litt andre ting en anlegg. Men det kommer det kommer :) Og hvis jeg parkerer den for vinteren kan jeg begynne for fullt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Håper du fortsetter "dokumentaren" her på forumet hvis du kommer i gang igjen. HOY! Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hei og hå folkens. Dere som savner oppdateringer på dette prosjektet må jeg nok skuffe med den nyheten at prosjektet er avsluttet. Bilen er solgt så den nye eier var ikke intressert i et så dyrt anlegg. Så da ble alt demontert. Men den gode nyheten er at i skrivende øyeblikk står det en nedstøvet Bmw e36 cab i garasjen. Hvor et nytt prosjekt er satt i gang. Det kommer snart opp en tråd om det i prosjektforumet. 2maz. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg