borabora Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Noen som har lyst på ny bil? http://www.mclaren4sale.com/main.html Jeg vil.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 *løpe til banken* :D Hadde ikke hatt noe imot å hatt en slik nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Jobber i bank jeg, men spørs om jeg fikser det lånet.... He,he. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 *smiske* ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Spør om pris først a? :) Men må ha norske skilter på bilen først før jeg kan spørre.... Ok? ;) Billig forsikring tenker jeg.... Gøy å ringt og spurt IF om det tenker jeg.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 kan du bestille en til meg eller? ;) Skal du selge bilen din forresten? Siden du kanskje kjører cossie til sommern mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Tenkte å bestill et par... Fort gjort å vrake en.. Spør Mr. Bean.... :D Skal nok selge den til høsten. Må ha den i sommer og ha den med på treff, tenkt å gjøre litt med den før sommeren, får se. Lyst på noe som går fælt og 4-hjulsdrift.... Vurderer S6 oxo, litt avhengig av forsikring..... En lekebil før jeg blir voksen og skal ha Audi Avant med "litt" snacks..... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Som om man trenger noe av dette for å imponere etter du har kjøpt en McLaren F1: Integrated Communications System One of a Kind Orange Kandy Paint Xenon Lights CDMA & GSM Phone Black & Orange Interior <---fancy :) Carbon Fiber Kick Plates & Doorpulls 3 way Intercom with Headsets World Wide Navigation System Front & Rear Radar Detector 2 way Radio Wide Screen Video Monitor Custom Matched Luggage Noise Canceling Headsets 100GB MP3 System (20K+ songs) Color Matched Engine <---jess ;D Removable F1 Steering Wheel <---???? fløttbart styre hjul :) Upgraded A/C Wide view racing mirrors Matching Orange Tool Chest <--en sikker vinner Oversized Radiator & Fans Front & Rear Radar Detector Jaja...*stikke å tippe Lotto* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by HondaBabe Som om man trenger noe av dette for å imponere etter du har kjøpt en McLaren F1: Integrated Communications System One of a Kind Orange Kandy Paint Xenon Lights CDMA & GSM Phone Black & Orange Interior <---fancy :) Carbon Fiber Kick Plates & Doorpulls 3 way Intercom with Headsets World Wide Navigation System Front & Rear Radar Detector 2 way Radio Wide Screen Video Monitor Custom Matched Luggage Noise Canceling Headsets 100GB MP3 System (20K+ songs) Color Matched Engine <---jess ;D Removable F1 Steering Wheel <---???? fløttbart styre hjul :) Upgraded A/C Wide view racing mirrors Matching Orange Tool Chest <--en sikker vinner Oversized Radiator & Fans Front & Rear Radar Detector Jaja...*stikke å tippe Lotto* Kan jeg få prøve den en tur hvis du vinner.......?? :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Jada, seff :) Og om vi kjører oss bort så har vi jo navigator så vi finner veien hjem. Skulle det bli gørr så kunne vi kost oss med 100 gig musikk ;) hehe Og blir det for varmt så har vi AC. En ypperlig bil gitt ;) Mangler Plastation foresten :( Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by borabora Spør om pris først a? :) Men må ha norske skilter på bilen først før jeg kan spørre.... Ok? ;) Billig forsikring tenker jeg.... Gøy å ringt og spurt IF om det tenker jeg.... " Beklagæær, mænn dæ sær ikkjæ ut som at me klaræ å forsikræ dænn bilæn. Eg får ikkjæ opp nokæ på skjærmæn min skjønæ du. Ka de va du sa bilæn heitæ att no? " - Helga-Spætt, 20 år deltidsansatt studæænt IF Skadæforsikræng Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by borabora Spør om pris først a? :) Men må ha norske skilter på bilen først før jeg kan spørre.... Ok? ;) Billig forsikring tenker jeg.... Gøy å ringt og spurt IF om det tenker jeg.... Det er en Ferrari F40 registrert i Norge, og eier'n betaler 7000 kr i forsikring for den pr. år.. ihvertfall for endel år siden.. nå har han sikkert fått mer bonus, men prisen har vel blitt skrudd litt opp også, slik som alle forsikringspriser.. det er en "supersportsbil" som er dyr å forsikre i norge, og det er Lamborghini diablo, pga en kar som møtte en elg og smalt diabloen i autovernet istedenfor i elgen såvidt jeg kan huske..:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 jada,det fins ihvertfall en Diablo i Norge... :) (har ikke sett fler jeg,men kan jo såklart finnes flere) bildene er tatt på Gardermoen på Drag Racing den 4. August 2001... nice car ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by TG1 jada,det fins ihvertfall en Diablo i Norge... :) (har ikke sett fler jeg,men kan jo såklart finnes flere) bildene er tatt på Gardermoen på Drag Racing den 4. August 2001... nice car ;) om jeg ikke husker feil, var det den som blei kræsja..:) Sto jo i aviser og greier.. mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 ikke smil av kræsja lambo da... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg