unreal Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Jeg er ut etter eksospotte til min Civic vti sedan 92, og kunne tenke meg Apexi eller HKS. Vet dere om noen plasser hvor jeg kan få bestilt dette? eller andre alternativer til potter Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Crazy Tuning,Powerzone,B-4-you? Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 skal du ha skikkelig kvalitet til en fin pris, sender du en mail til tord@wiredspeed.com skal du ha ei vanlig bakpotte, anbefaler jeg å snakke med ole johan bredland på http://www.restyle.no jeg handler "fast" på re:style. og jeg anbefaler IKKE powerzone... Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by SlowRider skal du ha skikkelig kvalitet til en fin pris, sender du en mail til tord@wiredspeed.com skal du ha ei vanlig bakpotte, anbefaler jeg å snakke med ole johan bredland på http://www.restyle.no jeg handler "fast" på re:style. og jeg anbefaler IKKE powerzone... Kom som en bombe at du kom med den komentaren... Jeg derimot anbefaler Powerzone, men ikke til det du er ute etter. Torshov Bilrekvisita har mange fine eksospotter faktisk, ta en titt der, ikke så ille priser heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 og jeg er skikkelig overrasket over at du måtte syte litt over at jeg faktisk anbefaler re:style og har dårlige erfaringer med powerzone... Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by SlowRider og jeg er skikkelig overrasket over at du måtte syte litt over at jeg faktisk anbefaler re:style og har dårlige erfaringer med powerzone... :D :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 JHS og Slowrider: Det er så søtt når dere krangler... :D Men ja, men ja, skulle jeg anbefalt noen ville jeg i så fall anbefalt Tord hvis det er gromme saker som HKS o.l. du er på jakt etter... :) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by S-2000 JHS og Slowrider: Det er så søtt når dere krangler... :D Men ja, men ja, skulle jeg anbefalt noen ville jeg i så fall anbefalt Tord hvis det er gromme saker som HKS o.l. du er på jakt etter... :) Du synes det du og ja, hehe.... Er det HKS, Greddy eller noe i den retning så er det nok best og lete utenfor norges grenser ja ;) Ellers så er Torshov ett godt alternativ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john magne Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 eg har noen feite potter liggende.. 800kr for rustfri potte med 3,5" endestuss og 1200kr for carbonpotte med 4" endesstuss. begge har titan tip... send meg mail til jm@jma.no for bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by john magne eg har noen feite potter liggende.. 800kr for rustfri potte med 3,5" endestuss og 1200kr for carbonpotte med 4" endesstuss. begge har titan tip... send meg mail til jm@jma.no for bilder.. Har nok kjøpt meg potte nå Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg