Gå til innhold

Ebay- betale etter aksjon-slutt

Ranger emnet


saab_alex

Anbefalte innlegg

har vunnet en auksjon. den kom på litt over 50$ hvis det har noe å si.

 

selgeren vil ikke ta internasjonale kredittkost, så jeg må ta det igjennom bidpay eller paypal. alt går bra helt til siste "steg"

 

de vil ikke godkjenne visa kortet mitt:eek:

 

det står bare at det ikke går og at jeg må kontakte banken min...

 

noen som har peiling på dette her?

visaen min går ann å bruke i utlandet!

 

mvh Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kamerat av meg har det samme problemet,har prøvd 3 forskjellige minibankkort fra samme banken,ingen av de gikk.

så det tyder nesten på at dem ikke godtar visse banker.

 

jeg bruker sparebanken hedmark,der har jeg fått registrert kortet hos paypal,kameraten min har kort fra sparebank nor.

 

er det bidpay eller paypal du skal bruke?

har brukt begge deler jeg,går fint med begge.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Det kan være at du har skrevet inn en annen adresse enn den som står i folkeregisteret på deg...

Det problemet hadde jeg iallfall før jeg meldt flytting.

Bare en ide..

 

har skrevet MjOndalen isteden for MjØndalen som det heter. kan dette ha noe å se tror du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for all hjelp folkens!!!

 

nå ser det ut som alt går i orden, nesten:)

 

har fått inn egen konto innpå der. men nå gjennstår det jo bare å overføre penger fra kontoen min til paypal kontoen.

 

det står et kontonummer der. skjønner at det er det jeg skal betale inn penger på. det jeg lurer på er om hva jeg skal skrive i feltet med informasjon, så paypal veit det er meg som setter inn. skal jeg skrive bruker id kansje? eller er det bare å sette inn så kommer det på kontoen?

 

 

hvor lang tid tar det før pengene er sendt til pengene er inne på paypal kontoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår