Kuli Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Har lekt litt med sagen og fått festet litt gitter på org fanger`n min. Synes det faktisk ble bra.. Leter etter en laguna leppe(Er vel kun den eneste på hele forumet)!!! Men når det er skaffet er det bra.. Men kunne noen forklart ossen jeg legger opp bilder kunne alle dere der ute se de å!! hehe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Bildene må legges ut på din hjemmesideplass, så klikker du på knappen "IMG" på post siden og legger til linken Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Tror ikke du er den eneste som leter etter laguna leppe :) Prisen er 1500 på Bilia Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Fikk min gratis jeg :) Gleder meg til å se på nye fronten din Kuli.. så legg ut! :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Hvis noen kunne lagt de ut for meg?? Så gi meg mail adr så sender jeg!! Pulp f.eks? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Kuli Hvis noen kunne lagt de ut for meg?? Så gi meg mail adr så sender jeg!! Pulp f.eks? Send dem over.. så skal eg fikse dem opp for deg! moldvarp@hotmail.com Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Slik se, med hjelp fra Moldvarp kom bildene på plass.. Men måtte slenge med ett bilde av den nye skjermen min.. hehe.. Men det hjelper på utsende når jeg får lakkert den på nytt. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Kuli Slik se, med hjelp fra Moldvarp kom bildene på plass.. Men måtte slenge med ett bilde av den nye skjermen min.. hehe.. Men det hjelper på utsende når jeg får lakkert den på nytt. Hvilken type er in-dash skjermen din? Hvor kjøpte du den? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Det er jalla merke.. Det heter in-dash.. hehe... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Kuli Det er jalla merke.. Det heter in-dash.. hehe... hehe...oki...men fungerer sikkert... hvor kjøpte du den da? betalte mye? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Kuli ble bra den fangern :) Når du satt på det gitteret under skiltet der.. satt du det inn fra utsiden? for det er jo no sånne støttesaker inni der. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Betalte 1700kr pluss frakt på http://www.qxl.no. Funker greit. Pulp: Hvilken støtte greier;) hehe Neida, kappet vekk dette med ett baufilblad. Samme med hullene på siden.. Bare målte å tegnet, så kappet jeg ut og limte netting på baksiden med deltaflex. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Blei bra det der! BTW. Var det du som kjørte Kawa grønn RS125? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Nei, kjørte Kawagrønn rs50. Men den gikk som en 125. hehe Er du fra fr.stad traktene?? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg