Tor H Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Da reversen min har tatt kvelden trenger eg ny girkasse, evnt. tips om hvordan fikse... må være billig da dette er vinter bilen.. bilen er en 86 mod ford scorpio 2,8 4x4... var noen som påsto at alle v6 kasser skulle passe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 ingen som har? er det noen som har tips hvor eg får tak i billige forstillings deler til denne? (nei de har ikke det eg trenger på biltema:D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus409 Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 ka saie du scorpio mannen????? lite respons.... ? gjør som ford.....kjøp volvo!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 ja.. va dårlige greie ... e vist ingen so har ein ihelrusta scorpio på tunet.....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg