mrE Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 hei,lurte på om noen selger soundstream produkter over disk? har et litt stramt budsjett og prøver derfor å unngå høye utgifter i frakt...hehe...takk for eventuelle svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Hør med Soundstream Arosa her på forumet, han selger SS og holder til i Bærum, og det er jo ikke langt unna. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by mrE takk Har du stramt budsjett, vil jeg bare fortelle at vi har litt 2004 modeller som vi skal bli kvitt. Muligheter for å gjøre svært gode kjøp. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hva har du å by på da Glenn? Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Knusern Hva har du å by på da Glenn? Send meg en mail, så skal du få liste. glenn@musicaltransparency.com mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hei.. har soundstream noen nettbuttikk??? svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by golfnos hei.. har soundstream noen nettbuttikk??? svein Ingen autorisert som selger til Norge. Er det ingen forhandler i ditt område, kontakt meg. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg