Islanwind Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Har et spørsmål om forsikring. Skal ha bilen i min fars navn... Han har jo bil fra før og, så eg lurte på om han kan bruke bonusen på to biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Må da vere noen som har peiling på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Det vil jeg tro, bonusen følger vel personen å ikke bilen, og skulle vel ikke ha noe å si om man eier 1 eller 2 biler. er jo bare å spørre forsikringselskapet..de biter ikke...tror jeg:D send en anonym mail Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 ja, det kan han... Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Han må tegne ny forsikring, og får ikke no grom bonus på den, men hvis han har feks. 75% bonus på den han har, så får du antageligvis 50%. Det fikk jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by KennethA Han må tegne ny forsikring, og får ikke no grom bonus på den, men hvis han har feks. 75% bonus på den han har, så får du antageligvis 50%. Det fikk jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg