hansa Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Noen som har papir fra Opel-Norge som viser at man ikke trenger å bytte ut no deler for å sette 2.2i i en 1.9s? Hadde dette en gang selv, men har klart å rota bort det. Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by hansa Noen som har papir fra Opel-Norge som viser at man ikke trenger å bytte ut no deler for å sette 2.2i i en 1.9s? Hadde dette en gang selv, men har klart å rota bort det. send meg en mail i morra og minn meg på det. har de papirene. mail adressen ligger sikkert på hjemmesia mi et sted. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 TAKKER!! men fant de papirene på en låve sammen med alle opeldelene mine ;) Så nå går godkjenning flott!! :D Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg