hansa Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Skal bytte ut de heftige biltema-demperne nå :D , noen som kan anbefale et vanlig merke? Noen som er bedre enn andre av de vanlige? Ikke koni, bilstein eller andre merker som har samme pris som biln min... :P Skal kun ha framme. (bak har jeg no dempere til Ford F150 liggende. 5cm kortere) Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by hansa Skal bytte ut de heftige biltema-demperne nå :D , noen som kan anbefale et vanlig merke? Noen som er bedre enn andre av de vanlige? Ikke koni, bilstein eller andre merker som har samme pris som biln min... :P Skal kun ha framme. (bak har jeg no dempere til Ford F150 liggende. 5cm kortere) Hva i huleste F-150?? kult! går det alså?:) den har vel bladfjører bak? Koni er ikke såå dyrt. Har hørt at Apex eller Spax (husker ikke hvem av dem) ikke skal vere så værst. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Fant kvitteringa her nå. for Ford F250/350 4wd 82-86 gabriell gass Var bare neppå ei am-car sjappe å hørte. Vist de hadde mye dempere på lager, så hadde jeg litt å sjekke oppimot (iforhold til org.demper) Høete på mekonomen. ca 2300,- for gule koni framme (2stk) Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 2300kr for to koni dempere er jo ikke så værst. Jeg har hørt at kadett bakdempere skal passe rundt om på ascona. De er 10cm kortere enn standard. Dette med F150 var en god ide. Hvor mye gav du for slike dempere? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 6-700kr for 2stk... Var fra f250/350. Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by TMB Jeg har hørt at kadett bakdempere skal passe rundt om på ascona. De er 10cm kortere enn standard. Passe rundt om? :D Fram å bak:D Hvilken kadett modell da? Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Det er det jeg ikke er sikker på:( . Skal ta å høre med div folk rundt om.. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Trengs vel ikke kortere dempere framme? Skal vel mye til for å miste forspenn i framfjørene?! Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 he he.. ja, skulle tatt seg ut det ja.. Men Ascona demperne er like framme og bak, det var nok det jeg skulle si.. (mener nå da de er de!!):rolleyes: Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ascona demperne fremme er kortere enn dem som er bak:D Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by hansa Trengs vel ikke kortere dempere framme? Skal vel mye til for å miste forspenn i framfjørene?! bytter jo ikke dempere for at fjæra skal holde seg på plass da. det fikser du eventuelt på annen måte. bytter demper fordi de ikke skal bunne, og fordi de skal få riktig arbeidsområde Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg