oddeist Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Jeg hørte at min Audi 80 2.0 E 8V(tysklands-importert i 2001) er en Type R. Dette har jeg vanskelig for å tro, siden jeg kun har hørt om Honda som bruker dette. Fikk fortalt at forskjellen fra en "vanlig" Audi 80 er mer sportslige seter, og at understellet er litt annerledes. Hvis dette er tilfelle er det jo sikkert en ubrukt bokstavkode fra fabrikantens side... Vil gjerne høre fra folk med peiling, fordi det hadde jo vært tøft å være eier av en Audi 80 type R :D Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Du har nok blitt bløffa ja....:D :D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Har faktisk sett flere 80ier med betegnelsen R. Har ikke peiling på hva det betyr, men det kan ikke ha noe med racing eller sport å gjøre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by golfing Har faktisk sett flere 80ier med betegnelsen R. Har ikke peiling på hva det betyr, men det kan ikke ha noe med racing eller sport å gjøre:) Du har ikke sett feil a? er sikkert noe dekaltrimma jalla biler. Ring til møller og si at du skal ha din Audi 80 Type R på service du. Garantert at verkstedsmesteren kommer til å rulle rundt på gulvet i full latterkrampe! :rolleyes: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Nå misforstår du litt, jeg mente ikke at jeg har sett R merke bak på bilene. Har sett R'en i papierer bak type 89, B4 eller noe slikt. F.eks Audi 80 type 89 R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Ok, men stod det bare R eller type R? høres utrolig rart ut at audi liksom har slengt på en slik en r i vognkortet. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Bare en påslengt R. Har ikke peiling på hva det betyr. Kanskje 90 racinghestekrefter, eller gasspedal som du kan trykke gjennom gulvet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Q, E, S er vel bokstaver Audi brukte på "80/90" karosseriet. Feks: typ 89Q, Audi 80 1.8S, Audi 80 E sport, Audi CQ Lurer kanske på om det er Audi 80 2.0E Sport du har fått deg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg