Gå til innhold

Lage Monovsker?

Ranger emnet


Dovring

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by passat kara

 

har du gjort dette?

hørtes litt rart ut men kult hvis det funker.

 

må få retta opp visker bladet å da.

 

mvh

vemund

 

Nei, har ikke prøvd dette selv:) Men, jeg har sett og lest om denne såkalte "Ghetto" modden på Vortex forumet.. En justerer vist bare selve armen etter hvor mye av vinduet den skal dekke...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du vil ha liggende bakvisker kan du gå inn på http://www.darkbulls.no deretter på reportajser....så finner du noen tips der!!!

90mod:Golf Syncro TD (bruksbil)

83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt)

x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V

x 84mod:Golf GTI 8V (solgt)

x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker)

x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg leser detta der, så tenker jeg sånn:

 

okay, snu visker armen 180grader.. jaja.. skru det på igjen.. jaja. test... okay.. teste... jøss, armen går nå NEDOVER ikke oppover på ruta som den skal... noe må jo reverseres? motoren går jo bare en vei den! og om man stiller på armen, så vil den jo fortsette samme vei, og den vil da gå nedover og ikke oppover på ruta... skjønner dere?

 

 

 

*fjerne hele shitten*

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

okay, snu visker armen 180grader.. jaja.. skru det på igjen.. jaja. test... okay.. teste... jøss, armen går nå NEDOVER ikke oppover på ruta som den skal... noe må jo reverseres? motoren går jo bare en vei den! og om man stiller på armen, så vil den jo fortsette samme vei, og den vil da gå nedover og ikke oppover på ruta... skjønner dere?

 

Har du prøvd eller bare tenkt logisk? Jeg tenkte også sånn når jeg leste den guiden jeg brukte på golf2.dk, men når jeg gjorde det så gikk alt som planlagt.

88 Golf 2 Syncro

72 Opel Manta A (laangtids prosjekt)

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår