Gå til innhold

Noen som vet hva slags felger dette er?

Ranger emnet


Odd M

Anbefalte innlegg

Originally posted by ndrz_318

Ligner fryktelig på OZ Ceres. Fete felger, men 235 er litt kjip dimensjon på E36 iom at det kan spore mye.

 

Det er OZ, men jeg er usikker på modell. Det plinger noe "Volcano" i hodet mitt uten at jeg skal si det sikkert. Jeg har 235 bak på min, det er glimrende.. Bare ha stivt nok understell så det ikke subber så ;)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Felgene er laget i bare en dim og med et innpress; 8,5*17 med ET 15.

Må passe på å ta EU med vinterfelger da! Det der er jo 5-serie inpress som er 20mm for liten til E36: Biltrangsynet ser ikke blidt på det.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste jeg hadde sett de felga før ja. Jeg som hadde den andre posten også! hehe! Fete felger til bmw da! Får de for 3500. Og det er IKKE dyrt!! Mulig jeg bytter til 225/40.

 

Dumt med inpresset men, bare å ta sjansen det. Men de stikke ikke noe utenfor?

 

Vet bilen min er senka, men er usikker på hvor mye! vet dekket ligger ligger litt opp i hjulbuen nå bak, og jeg har 185/65-15 vinterhjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer i trondheim enn på stjørdal selv jeg, jobber på pir-senteret...

 

Du må valse en del ja, dekket vil ta oppi "bretten" på skjermen ca. 5-7 cm over hjulbuen hvis du skjønner... Du må nok påregne å måtte lakkere opp skjermene om du skal valse slik at det ikke subber i det hele tatt.... Jeg lever bare med det som er av subbing nå, kjører ikke så mye gris likevel da fronten er så lav...

 

(bilen min ser forresten ikke ut for øyeblikket, med stygge 16" vintersko, hevet litt for vinteren og kjørt i stykker frontfangeren i snøen, så det er mulig du har sett den uten å kjenne den igjen) :) men den kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... såppas ja, har noen m5 felger 18t som jeg kan får kjøpt for 4000 å da trenger jeg ikke valse så mye. Hmm... kul de oz felgene da. Prøvde på felgene med 235/45 å da tok de borti innerskjermen når jeg la over helt, men bilen min er senket 15lr20 bak og 40 fram nå, det gikk bra. Når jeg sto i ro ja =) hehe...

Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår