Gå til innhold

Dogbox drevsett til Mazda 323 GT-R

Ranger emnet


Awex

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FixIt lager jo holdbare saker, kanskje jeg skulle satset på de? Det blir jo ikke så langt å sende deler da, hvis man skulle få bruk for det... De har vel livstidsgaranti på dresettene sine, eller husker jeg helt feil?

 

En annen ting, lav toppfart er vel kanskje greit. Sjansen for å miste lappen når du ligger å cruiser forsvinner vel rimelig kjapt, hvis toppfarten er så lav som 160-170 km\t :D Hvem gidder å cruise i mange mil ved 5-6000 rpm`s? :D :D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

FixIt lager jo holdbare saker, kanskje jeg skulle satset på de? Det blir jo ikke så langt å sende deler da, hvis man skulle få bruk for det... De har vel livstidsgaranti på dresettene sine, eller husker jeg helt feil?

 

En annen ting, lav toppfart er vel kanskje greit. Sjansen for å miste lappen når du ligger å cruiser forsvinner vel rimelig kjapt, hvis toppfarten er så lav som 160-170 km\t :D Hvem gidder å cruise i mange mil ved 5-6000 rpm`s? :D :D

 

kan jo sette på større hjul når du skal kjøre langt:D

 

Trur nok at æ skal satse på fix`it sats æ. men kal høre om det ikke går og få ett litt høyere 5 gir..;)

 

men æ vil ha fordelings kasse...:mad:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Originally posted by arildh

Hva blir neste prosjekt ?

2wd denne gangen kanskje så slipper man slike bekymringer ?

 

Blir kansje en liten audi.toyota eller en m5 nu.. vi får se..

 

Men kommer nok ikke på veien før til neste år, får kjøre gammel vectra til da..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis kjører med standar 1800 kasse å driverk FWD i en mx3 dette går helt fint. mellom 250-300 hk på 1,1 bar. men da han økte til 1,8 bar tok han fire kasser på en uke. men det bare spant på alle gir. så FWD er å anbefale hvis du ikke har mere enn 250 hk. jeg kommer til å kjøre med standar 1600 kasse å driverk dette holder så lenge man ikke spinner å herjer så mye. men så har ikke jeg mere enn 180-200 hk foreløpig i gtx en. tror det blir en sinnsyk aks i den bilen. og et veldig høyt bensinforbruk. bra jeg har bensinkort da.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locos

en kompis kjører med standar 1800 kasse å driverk FWD i en mx3 dette går helt fint. mellom 250-300 hk på 1,1 bar. men da han økte til 1,8 bar tok han fire kasser på en uke. men det bare spant på alle gir. så FWD er å anbefale hvis du ikke har mere enn 250 hk. jeg kommer til å kjøre med standar 1600 kasse å driverk dette holder så lenge man ikke spinner å herjer så mye. men så har ikke jeg mere enn 180-200 hk foreløpig i gtx en. tror det blir en sinnsyk aks i den bilen. og et veldig høyt bensinforbruk. bra jeg har bensinkort da.. he he

 

mellom 250-300 hk på 1,1 bar?? Hvordan motor var dette???

 

Gt-r motoren klarer jo ca 260-280hk ved 1,5bar..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

 

mellom 250-300 hk på 1,1 bar?? Hvordan motor var dette???

 

Gt-r motoren klarer jo ca 260-280hk ved 1,5bar..

 

det er gtx motor. kosta på 50 tusen.. datasprut, porta topp, hardere rådelager. alt er gjort om til racing. kan dra 400 ut av den med stemplene som sitter der nå. alt er byttet for å si det enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår