[E-30]Frost Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Heisann! Holder på med et E-30 prosjekt og er nå kommet så langt at jeg trenger å få lakkert bilen. Problemet her er at jeg er student og økonomien er ikke bra nokk til at jeg kan ta å levere den inn til et lakkeringsfirma. Siden jeg ikke har noe sted å pusse ned bilen heller, så blir jeg ruinert om jeg prøver på det. Så mitt spørsmål er om det er noken i rogaland som har mulighet til å hjelpe meg "privat"? Det som skal lakkeres er utsiden, steder som viser (dørkantene, takluken å insiden av bagasjeromslokket) og motorrommet. Bilen står for tiden på Bokn uten motor! Ta kontakt om du er intresert! Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg