ghihi Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Noen som kan prøve å modde på noen chrome felger på bilen min ? ..skal kjøpe..men hadde vært fett å sett åssn det blir! Håper på svar:D her er bilde : Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 du har vel ikke bilde av felgene ? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Nei, har ikke det! Men dere kan jo bare sette på noen, om dere har noe;) vil bare se åssn det blir lissom;) å chrome felger kommer til sommern..men vet bare ikke hva jeg skal ha! så derfors pør jeg dere;) PS: Skulla gjerne fått lasta ned photoshop 7.0 jeg..hvor finner jeg det? Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by karlove Nei, har ikke det! Men dere kan jo bare sette på noen, om dere har noe;) vil bare se åssn det blir lissom;) å chrome felger kommer til sommern..men vet bare ikke hva jeg skal ha! så derfors pør jeg dere;) PS: Skulla gjerne fått lasta ned photoshop 7.0 jeg..hvor finner jeg det? det finner du stort sett overalt. f,eks piratebay. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresh Ibiza Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Her har du felga. Kul bil forresten. Siter I live in IBIZA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Digga de felgene du hadde fra før, jeg. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg