olehenri Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Darkstar Er vel et orginal panser med sveiset badlook og kadett GSI luftinntak som er snudd motsatt vei om eg ikke tar helt feil! argh.. hehe.. må ha tak i et panser med bad look, vil kjøpe fra butikk, ikke noe som er selvsveisa :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by olehenri argh.. hehe.. må ha tak i et panser med bad look, vil kjøpe fra butikk, ikke noe som er selvsveisa :P Da blir det nok glassfiber panser tror eg! Og koster nok fort en del lapper! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Darkstar Da blir det nok glassfiber panser tror eg! Og koster nok fort en del lapper! hmmm. :-s hehe sett et zender panser på powerzone til 6500, men det har også scoop.. veit ikke om det blir no tøfft Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 hvorfor vil du ikke ha noe som er selvsveisa. blir bedre det en noe jalla greier som er laget i glassfiber. sveiset er ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by vr6R hvorfor vil du ikke ha noe som er selvsveisa. blir bedre det en noe jalla greier som er laget i glassfiber. sveiset er ;) hehe.. har DÅRLI erfaring med sveisa ting for å si det sånn.. :P Også har jeg en ting for at greier skal være " orginalt". bonde fra lillehammer, forklarer det meste gjør det ikke? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by olehenri hehe.. har DÅRLI erfaring med sveisa ting for å si det sånn.. :P Også har jeg en ting for at greier skal være " orginalt". bonde fra lillehammer, forklarer det meste gjør det ikke? :P Du er heldig ivhertfall hvis du får noe styling som passer rett på bilen uten noen form for bearbeiding. Er ening med VR6R at hjemmesveisa panser nok passer bedre enn noe glassfiber greier som er kjøpt! Skal du kjøpe noe panser så sats på karbon i hvertfall! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 kan nesten garantere at ett kjøpt panser vil trenge arbeid for å få riktig passform. da har hensikten med å kjøpe ett panser ferdig borte. har enda ikke opplevd att noen styling deler passer 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Darkstar Du er heldig ivhertfall hvis du får noe styling som passer rett på bilen uten noen form for bearbeiding. Er ening med VR6R at hjemmesveisa panser nok passer bedre enn noe glassfiber greier som er kjøpt! Skal du kjøpe noe panser så sats på karbon i hvertfall! nå er vel de aller fleste "karbon"-panser egentlig glassfiber som det er lagt på et par lag med karbon på.. Blir derfor tyngre og mindre solid enn et ekte karbonpanser. Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by olehenri off topic, men hvor har du fått tak i det panseret der? E bare sveisa på en pansetforlenger, og saga ut hull til noen panser scoop fra en Opel Kadett GSI...' Edit: Treig jeg da..:D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg