Elgen- Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Har noen OZ felger til min 306 og de har blitt litt ripete og litt flassing i lakken på de. Det jeg lurer på er om noen vet om noen steder som kan pusse opp felgene for meg igjen og hva det vil koste.. Nye felger blir litt for dyrt da jeg har lærlinge lønn.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Ville snakket med et lakkeringsverksted, om de pusser ned og lakkerer felger, og hva de skal ha for det. Ikke alle steder som tar slike jobber. Driver å henter inn priser for på lakkering av ei dør på bilen, da var det ett sted der de ikke tok slike små drittjobber.. Trodde de levde av kundene :rolleyes: Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Glassblåsing eller syredypping av felgene er nok gunstig. Deretter er det bare å levere dem til grunning og lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hmm, får finne noen telefonnumre og ringe litt i morgen da. Får håpe de gir litt rabatt om jeg skal lakke noen deler også :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by B1ack_Mi16 Glassblåsing eller syredypping av felgene er nok gunstig. Deretter er det bare å levere dem til grunning og lakkering. Hvor gjør de dette da? Men dette blir kanskej dyrere enn å kjøpe nye felger :rolleyes: ? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Vet ikke hva som skjer med felgene etter glassblåsing og syredypping, faktisk aldri hørt om sistnevnte før, men om det ikke er alvorlige sår i felgene, så vil jeg tro at det er nok å levere dem inn til ett lakkeringsverksted, så kan de fylle i riper før de grunner og lakkerer. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Ville kanskje venta til dekkforhandlerene kommer med alle tibudene sine på vårparten, og sett hva ett sett mef dekk og felg til din bil koster kontra å få pussa dem opp, og evt kjøpe nye dekk til dem. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 det er sant, kanskje bare skaffe litt priser på hva det koster å pusse de opp.. tenkte faktisk ikke på det.. takk takk Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Jeg tok en ringerunde til div firmaer om dette for etpar måneder siden. Ingen vil fjerne lakk på alu felger. Lakken sitter så godt at de må bruke så sterke stoffer for å fjerne den at de tar aluminiumen i tillegg. Det jeg fikk beskjed om var at jeg måtte pusse vekk lakken selv, så kunne de polere opp for meg. Men det skal finnes noe helt nytt. Et verksted i Sverige reklamerer med at de har en lakk som ser akkurat ut som fornikling. Den kan legges på alle typer underlag. Kun vanlig grunnarbeide kreves! Hjemmeside: http://www.sprutforsilvring.se/index.html Etter hva jeg har hørt har de et godt rykte også. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Hei! Få felgene sandblåst du.. rundt 1000 kr for 4 stk. Da sitter lakken som støpt. Søk på forumet. dette er tatt opp mange ganger. Glassblåsing må du ikke tenke på en gang. Står ikke i forhold til tid og kostnader Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg