Gå til innhold

Bra senkesett?

Ranger emnet


x8|volvo

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Poffs

senkesettet mitt har også kommet... til HENRIK H????????

hva faen...

:D thumpsup

 

Hva faen!!!! hehehe :D

Se å få den særp gjengen stappa i en bil og kom innover. meg, svetto, søppelnissen,bruo og sundin er klare for jugemøte snart!! :cool:

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk folkens:

Dere får nok litt sjokk etter montering, når dere ser den ikke ble så lav som dere forventet!

 

Det tar litt tid før den setter seg.. kanskje 1 måned..

Ta gjerne bilder av de senkede kjerrene, så kan vi sammenligne alle mann.

 

ps. har alle tenkt å ta hjulstilling fremme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hadde ikke tenkt på det jeg :S ! men jeg må uansett ha en forstillingskontroll! fordi nye vinterdekka er slitt på ytterkant :mad: og ikke på innerkant.... så må ordner der, dessuten trenger jeg nye dekk til orginalfelga som jeg kan ha på sommeren. derfor trur jeg faktisk det blir like billig å kjøpe dekk+felg på kampanjepris eller brukt som det ville blitt å kjøpt 4 x nye dekk m/skift. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som senkesettet er i boks så lurer jeg på hva annet jeg bør skifte når jeg først er igang... Tror demperne mine er litt dårlige (Gynger jo opp og ned i en halvtime etter å ha presset ett hjørne ned), samt at det er noe som er slarkete i forstillinga tror jeg. (Hører lyder når man kjører i dumper)

 

Hva slags dempere burde jeg kjøpe? (Hadde vært fint med noen som ikke kosta halve kongeriket :)

 

Hva kan det slarkete være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår