Gå til innhold

ØK: Intercooler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by ragua

Om det er noen som har en intercooler liggende så er dette av interesse for meg. Skal ha den på en mazda 626 GTi.

Hei

Har en ny intercooler. Største du kan få tak i.. 600mm x 300mm x 76mm

Veit om steder som selger de for 5400 + mva, men jg har denne bare liggende, så...

Min Pris: 3900,-

thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thomas85

jeg har bare denne til 3900 jeg... det er uttak på sidene! Den er helt rå, og får maks effekt ut av den... ikkeno å tenke på! ;)

Er nok litt for dyr. Trenger ikke noe kraftpakke. Er lærling så 3900 er jo nesten hele månedslønnen min.. :P

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har en IC til BF turbo liggende du kan få for 500,-

Den har inn/ut på samme side, og funker helt greit til budget-turbo-trimming som du holder på med.

Send meg adressen din, så skal jeg putte den i posten før jeg drar.

mvh

(Off topic - Jeg har ikke styling til GC, bare link på siden min til firmaer som lager det. Søk på nettet hvis ikke linken fungerer).

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Hvis fronten din innvendig er noenlunde lik en mx6 92 mod så passer det med en Volvo 240 cooler..

Nei jeg prøvde med en 240 cooler i går. Det er bare til å drømme om at skal passe. Rørene kommer ut på toppen på disse coolerene og det blir helt håpløst på bilen min. :( Men satser på at mazdafun sin skal passe!

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider