ragua Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Om det er noen som har en intercooler liggende så er dette av interesse for meg. Skal ha den på en mazda 626 GTi. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Har en Cosworth 4x4 cooler liggende, 1000kr og den er din. Er hel og pen holder til ca 300 hk. mail; bmw325ixt@yahoo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Har du bilde® av en sånn? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Er bilde av den her, ikke nett verdens beste men: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=632173 Målene er 65 bred 12 høy og 13 dyp. ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w126w116 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by ragua Om det er noen som har en intercooler liggende så er dette av interesse for meg. Skal ha den på en mazda 626 GTi. Hei Har en ny intercooler. Største du kan få tak i.. 600mm x 300mm x 76mm Veit om steder som selger de for 5400 + mva, men jg har denne bare liggende, så... Min Pris: 3900,- Siter thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Er fremdeles på jakt etter en intercooler. Den må helst ha inn- og uttak på sidene for at jeg skal få plass. Trenger ikke det råeste av det råeste. 1000-2000,- Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w126w116 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 jeg har bare denne til 3900 jeg... det er uttak på sidene! Den er helt rå, og får maks effekt ut av den... ikkeno å tenke på! ;) Siter thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by thomas85 jeg har bare denne til 3900 jeg... det er uttak på sidene! Den er helt rå, og får maks effekt ut av den... ikkeno å tenke på! ;) Er nok litt for dyr. Trenger ikke noe kraftpakke. Er lærling så 3900 er jo nesten hele månedslønnen min.. :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hei. Har en IC til BF turbo liggende du kan få for 500,- Den har inn/ut på samme side, og funker helt greit til budget-turbo-trimming som du holder på med. Send meg adressen din, så skal jeg putte den i posten før jeg drar. mvh (Off topic - Jeg har ikke styling til GC, bare link på siden min til firmaer som lager det. Søk på nettet hvis ikke linken fungerer). Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Du er en knupp mazdafun! :D har du bilde av denne intercooleren? jeg må nesten se litt på den for det er VELDIG trangt i motorrommet mitt. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Sendte deg en PM mazdafun da jeg ikke fant mobil nr. ditt. :) Kommer til å være i garasjen idag så om det skulle være noe så har du sikkert nr. mitt. Vist ikke bare tar du ett raskt navneoppslag på http://www.gulesider.no ;) Klem Stig :D Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hvis fronten din innvendig er noenlunde lik en mx6 92 mod så passer det med en Volvo 240 cooler.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Bauer Hvis fronten din innvendig er noenlunde lik en mx6 92 mod så passer det med en Volvo 240 cooler.. Nei jeg prøvde med en 240 cooler i går. Det er bare til å drømme om at skal passe. Rørene kommer ut på toppen på disse coolerene og det blir helt håpløst på bilen min. :( Men satser på at mazdafun sin skal passe! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 ka som er måla på den 240 intercooleren? om den intercooleren er til salgs so er eg interisert:D har også en slik Ford intercooler liggande, som ikkje eg trenge Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Det er ikke sikkert at rørene kommer på toppen :) bare å snu den det! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg