mantusmorduk Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Ok... sitter her å leser litt om kompressorer. Og blir mer og mer higen på å kompressorlade en BMW 535 jeg har planer om å kjøpe.. Hva bør jeg ta hensyn til? Og hvordan monterer jeg en kompressor, sånn praktisk sett, hvor skal den "kobles" til osv.. Hva bør jeg ha tilgang på av utstyr? Er det mye som må spesial lages? Dette er da en bil med innsprøytning.. hvordan må ting ordnes med tanke på luftmengdemåler? Jeg vil vite så mye som overhodet mulig! Takker og bukker for alt dere har å komme med! Gjerne bilder av montering av en kompressor og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Hør med disse du: http://www.esstuning.com/ ESS Performance Products A/S Rive 1798 Aremark Norway Telephone : +4769198555 Telefax : +4769198556 Sales : sales@esstuning.com Technical help : support@esstuning.com Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantusmorduk Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 hmmm.. ja, takker for det... men jeg vil vite hva folk her har å si.. er veldig mange som er flink å forklare her, har lært sinnsykt mye av dette forumet.. vil vite hva folk her har å komme med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg