quattro kåre Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Eg kan ikkje finne lakk koden på bilen min har leite i hjulbrønn, motorom! Bilen er importert i fra tyskland, så vw- audi verkstedet kunne ikkje få taki lakk koden ved hjelp av chassi nummeret! Kan eg ringe til eit vag verksted i tyskland og spørje der?? Nokon som har peil???? Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 HAdde samme bil. Audi 80 1989. På min så var det hvertfall festet en lapp på bakluka. På det ene dekselet der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Inni ein av dei firkanta plastdeksela?? Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by quattro kåre Inni ein av dei firkanta plastdeksela?? Nei det sto utenpå det dekslet om jeg husker rett.. Var en lapp som var festet der. Slik som det står chassinr og lakk-kode osv på.. Den bilen var også import fra tyskland. Brodern og har audi 80 og står på samme sted. Åpne bagasjelokket og se opp.. der står det! :D :D (skal gjøre...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by quattro kåre Eg kan ikkje finne lakk koden på bilen min har leite i hjulbrønn, motorom! Bilen er importert i fra tyskland, så vw- audi verkstedet kunne ikkje få taki lakk koden ved hjelp av chassi nummeret! Kan eg ringe til eit vag verksted i tyskland og spørje der?? Nokon som har peil???? Er det ikke orginalfarge da? Den bilen er vel ikke levert med så jævla mange farger at dem ikke kan finne en bil med tilsvarende farge og derav tilsvarende fargekode? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Skal stå på bakplata innvendig under luka, altså i bag.rommet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Januar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Der står det ingen ting!! Kva gjer eg??? Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 reis til et lakkversksted og spørr dem, de finner ut lakkodene, og eller blander tilsvarende lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Står vel også på en av dem første sidene i Serviceheftet. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Om det ikke er klistret inn en lapp i serviceheftet, kan det hende det sitter en slik lapp (firkantet, hvit, ca 10x10 cm med masse tall) inni venstre bakskjerm. Ta av innerdekselet i bagasjerommet så skal du finne en slik en plass. Det står også beskrevet motornr, chassisnr og hvilket utstyr bilen din hadde fra fabrikk. Kan jo også ha blir fjernet ved evt. skadereparasjoner i tidligere år..... :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg