Gå til innhold

1302: Hi-ACE - Eye Candy Delivery Edition

Ranger emnet


Gjest 1302

Anbefalte innlegg

Jeg har værtfall ett bilde ifra gatebil september:

EyeCandyracingHiAce.jpg

 

Så ikke noe til de 18" men... hehe yodude

 

Hehe.. Langt mer sweet med 15" kapsler fra biltema da.. ;) Med det oppstett er vi dypt fornærmet for at vi ikke fikk den premiert på gatebil :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Langt mer sweet med 15" kapsler fra biltema da.. ;) Med det oppstett er vi dypt fornærmet for at vi ikke fikk den premiert på gatebil :crazysant

 

Haha. må si den holdte høy standard i forhold til mange av de andre bilene der.. neida..:p

 

Men åssen går det med supraen??

Er ingen pics på siden deres...

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Det kommer nok ikke til å bli lagt ut noen bilder av supraen heller før til våren. Men kan få ett par stikkord: breddekit, 250kg anlegg, 200kg ICE og 100kg vann.. ;)

 

og ikke noe med motoren:O

 

da vil det si 0-100=1 min og ræva kjøre egenskaper?:p

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke noe med motoren:O

 

da vil det si 0-100=1 min og ræva kjøre egenskaper?:p

 

Vent å se når sommeren kommer.. Devil Men den supraen skal bli en rein showbil, og ikke noe halvveisbastard kvasibanebil.. Til banekjøring kommer vi til å bruke en annen supra.. Bruker ikke pensko til å jogge i.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være litt enig med deg der.

 

Ett seriøst firma som Eye Candy burde klare bedre.

 

Hi-acen var helt for j... Den var da mye mye bedre før den ble toucha.

 

Bortsett fra v40'en er det ikke så mye og skryte av eller heller..

 

På tide og få ut noen flere bilder av vellykede prosjekter..

 

Det her er elendig reklame..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at man ikke kan leke seg litt? dere trenger ikke å like det, men dere trenger heller ikke klage.. konstruktiv kritikk er lov, men å si "Den ser helt for jævlig ut" er å "gå over streken" synes jeg men..

 

Jeg for min del synes at den er bedre nå enn før, ( hva hadde vell ellers jobben vært verdt? )

Men dere, de kapslene må bort :D

Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom vi er et seriøst firma må vi vel få lov til å bygge litt ironiske prosjekter...

 

Hele denne bilen er ment som ironi...både finish styling og alt på den....at folk kan missforstå er jo forstårlig men vi ønsker å bli sett på som litt mer folklig å ikke fult så "kjedlig" som mange andre blir....

 

At noen liker bilene vi lager og ikke andre er egentlig mening (tenker nå på prosjekt/show biler) disse bygges for å dra oppmerksomhet og meninger....

 

Pleier som regel å ta en liten sammenligning mot kles bransjen så folk skal forstå....

 

Designere lager klær som de bruker på catwalk`en (show biler)....og dem lager klær som er ment for å selges i butikken (bruksbiler)....

 

Som regel er det også de klærne som er mest tricke og helt klart størst utfordring å lage...

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår