Gå til innhold

Sierra 2.0 "cosworth"

Ranger emnet

Mr. Aerodeck

Anbefalte innlegg

Jaja. Da har jeg kjøpt meg bil. Jeg og 2 kamerater spleisa på en sierra 88 modell. 2.0 liters motor og bakhjulstrekk + invalidgir. Skjønnheten kosta 2000 spenn. :D

Første mål er å få den til å gå såpass at vi kan sladde med den. Dynamoen måtte byttes mente han vi kjøpte den av. Siden den lader litt av og til. Det værste av alt er at bilen er faen meg eu-godkjent.

Får vi ikke skikk på motoren med en gang så peller vi av skiltene så vi slipper omreg. og årsavgift og lignende så skal det nok sveises diff og så skal bilen dø på gatebil til sommeren Devil

I første omgang tenkte vi på å: Lakke viperstriper på den (les: rulle), skrive cosworth på sida på den med spraylakk + litt totentrim.

Kom med forslag om hva som kan gjøres med bilen

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senk den så den skraper asfalten..

hugg luftinntak i panseret

fjerne emblem?

drit i de stripene, lakk bilen svart, og sot rutene, helst i kombinasjon med 15-16" bling bling felger.. får sikkert tak i noen billige.. hehe

bilder av skjønnheten? kjøpte meg en slik for noen uker siden jeg også

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! thumpsup

Jeg mener at det beste - og eneste - dere trenger å gjøre, er å sveise diffen. Dersom det går kan dere jo la diffen stå i, men ta av coveret og bare fylle igjen solhjulene.

Men eh... Automatgir? Er ikke det en vidunderlig innretning som er som skapt for aktiv kjøring? :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

bilder av skjønnheten?

Du er nødt til å kødde nå. Den bilen er så stygg at det er ikke mye å se på. Men om du absolutt vil se en stygg, hvit/brun sierra 3-dørs med 14" vinterdekk og gaffatape på dørene så værsågod.

Var forresten å testa den litt i stad. Den er ikke vanskelig å få ut ræva på for å si det sånn. Selv om vi har lagt oppi diverse skrot + leca-blokker så slipper det som bare faen. ELENDIG framkommelighet på snø. Setter seg fast på 5 cm nysnø og flat mark :eek:

Trodde jeg skulle velte da jeg henta skikkelig fart for å få den brei over en gressbakke inne på skoleplassen på myklerud. Godt vi bruker belte når vi kjører :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider