Mirus Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Selger min Samsung SGH T100. Knall telefon med markedets beste display! 4096 farger og lekker kontrast! :D Den har også polyfoniske ringetoner som det virkelig rocker av! Må også nevnes at den støtter Nokia Smartmessaging, (for nedlasting av vanlige ringetoner, logos etc.) Den har ingen for for sperre og kan brukes med hvilket som helst sim-kort. Utstyret som følger med er to batterier (slim og maraton), handsfree, datakabel, hurtiglader, gave-etui (!) og esken med alle manualer osv. Les en test om den på IT-avisen. Jeg kjøpte telefonen min i utlandet (sommeren 2002), og glemte igjen kvitteringen min der, og jeg har ikke tatt meg bryet til å ringe ned for å høre om de gidder å sende meg en ny en... www.mpx.no har det beste tilbudet på denne telefonen i landet akkurat nå, og prisen lyder på 3.650,- så en budrunde med en start fra 2000,- er vel ikke ikke så ille? (kan evt. byttes mot en Siemens S55) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf16v Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 1500,- Siter -84 Golf GTI 16v -98 Audi A4 -68 Vw Boble 1500 hapyhappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by famir Selger min Samsung SGH T100. Knall telefon med markedets beste display! 4096 farger og lekker kontrast! :D Den har også polyfoniske ringetoner som det virkelig rocker av! Må også nevnes at den støtter Nokia Smartmessaging, (for nedlasting av vanlige ringetoner, logos etc.) Den har ingen for for sperre og kan brukes med hvilket som helst sim-kort. Utstyret som følger med er to batterier (slim og maraton), handsfree, datakabel, hurtiglader, gave-etui (!) og esken med alle manualer osv. Les en test om den på IT-avisen. Jeg kjøpte telefonen min i utlandet (sommeren 2002), og glemte igjen kvitteringen min der, og jeg har ikke tatt meg bryet til å ringe ned for å høre om de gidder å sende meg en ny en... www.mpx.no har det beste tilbudet på denne telefonen i landet akkurat nå, og prisen lyder på 3.650,- så en budrunde med en start fra 2000,- er vel ikke ikke så ille? (kan evt. byttes mot en Siemens S55) Hadde en sånn der. Kul telefon. Men, litt kjipt minne osv på den. Gav 1000, solgte for 2500 :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 denne er solgt hvis jeg ikke tar helt feil? ;) ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg