oter11 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 du kan prøve å sende en mail til:tore@nippon.no. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Klokka Noen som veit hvor jeg finner en How to på å bytte ratt i min civic hb 94? Noen som veit hvor jeg finner en detaljert how to på å demontere fangeren foran på min civic hb 94? Noen som veit når forumet kommer opp igjen? Noen som har mailadresser til moderatorer eller noe, så vi får litt info? Søk på http://www.superhonda.com eller http://www.honda-tech.com og se hva du finner der av how-to's...;) Karina og Cowgirl er ikke informert om hva som foregår heller... Club Honda sliter rett og slett, ble jo hacket for en stund siden, men da ble det ikke gjort noe skade. Kan jo hende det samme har skjedd igjen, men at noen har slettet hele driten..? Uansett så burde den vært oppe igjen for lengst, 1 måned er lang tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hørte i går at det skulle være klart i løpet av ett døgn, men nå er det ikke mange timene igjen av det...serveren har crasha vist nok så den oppdateres....men synes det er gitt alt for dårlig info om dette!! Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by ozzy hørte i går at det skulle være klart i løpet av ett døgn, men nå er det ikke mange timene igjen av det...serveren har crasha vist nok så den oppdateres....men synes det er gitt alt for dårlig info om dette!! Og det hørte du hvor? Uansett så er en måned fortsatt for lenge for en såpass stor klubb...:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Skjønner ikke hva man får igjen for å betale for å være medlem i en sånn klubb egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by JHS Og det hørte du hvor? Uansett så er en måned fortsatt for lenge for en såpass stor klubb...:mad: Hørte det av en i club'en, har han på msn'en min, men husker ikke hva han kaller seg på forumet... :) får håpe han har rett da ;) men ja er for dårlig av en så stor klubb asså! Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^crx^ Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 faen å da slutt å syt da og heller tatt inisjativ for å få hjelpet med å fått opp siden om dere har kunnskaper om det... noe som jeg desverre ikke har selv... skjønner at de ikke har gjort noe i jule ferien da, men savner de sterkt selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 nå er det oppe igjen! http://forum.club-honda.org/ Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Endelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 hyggelig det, men ikke så hyggelig at det ikke funker i hvertfall for meg å logge in, kommer opp welcome ozzy, men så plutselig kommer den innloggingsiden opp igjen, og når jeg logger inn igjen skjer akkurat det samme....Noen som har samme problemet`? Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 har det sammer probleme eg og Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 funker som alltid hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Samma problemet her også! Pluss at en del innlegg er borte, og søkefunksjonen ikke er der? Men, men, det kommer vel etterhvert. Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by ozzy hyggelig det, men ikke så hyggelig at det ikke funker i hvertfall for meg å logge in, kommer opp welcome ozzy, men så plutselig kommer den innloggingsiden opp igjen, og når jeg logger inn igjen skjer akkurat det samme....Noen som har samme problemet`? Er nok ikke den eneste nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 nå funker ikke siden igjen da:-S Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg