Gå til innhold

stadium trucken min 1/10

Ranger emnet


Vegard-SK

Anbefalte innlegg

Jeg kjeder livet av meg akkurat nå, så jeg tenkte jeg kunne lage en post siden jeg har noen bilder av den.

 

spesefikasjoner eller noe slikt:

Length:350mm

Width:360mm

Height:160mm

Wheelbase:305mm

Weight:1730g

Engine: Tamiya FS15RS

Bakeavstand:30mm

Radio:Hitec 3kannal FM

Servoer:To HS6xxMG servoer

Karroseri:Corvette C5

Trekk:Alle fire, men merkelig nok ofte bare bakhjulstrekk :rolleyes:

 

Lengden og breden er riktig, men med karroseri på så ser det ikke slik ut.

 

C5en er lakket lilla/grønn farge med svarte striper (harry? ja :) haha).

attachment.php?s=&postid=401933

Jeg veit bilde er stort, men jeg orker ikke resize mer, blir så veldig dårlig da.

Den svarte evo 5en er broren min sin, bilen var en kyosho pure ten, men har blitt plukket for deler engang i blandt.

 

attachment.php?s=&postid=401934

Slik ser tamiya motoren ut, eneste annderledes er 15tanns clutch sko istedenfor 12tanns.

Høyere toppfart.

 

Jeg har fått kjørt litt på snøen, og siden jernia ikke er åpent enda, så har jeg ikke fått lagd vinter dekk!

uten dette på de tynn slitte dekkene mine,

attachment.php?s=&postid=403963

blir det bare ukontrolert skling fra side til side.

 

Ahh bilen er en TR-15 Monster Touring (skulle dette vært på toppen?!)

 

OBS OBS Uansett hvor billig du begynner, så er det så mye option deler at før du vet ordet av det har du bestilt, bremser aleine for 600-700kroner (woops)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett koster bilen 5200kr i butikken nå tror jeg.. billigste plass.. med sender, "klar til bruk". Men du trenger mere... Du må ha batteri til starteren på 7,2V, lader til dette, batteri og lader til sender, batteri til mottaker, glødebatteri og lader til denne.. fylle flaske.. ekstra plugg.. og sikkert no småtteri til jeg ikke kommer på..

 

Blir fort 6-7k før du er ferdig iallefall..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cereal

okey...snakket med han som driver megabillig.com å han snakket om at han kunne skaffe denne bilen for 3200,- komplett..lurte på om det var ett bra tilbud?

 

Ok.. Vet ikke hvor de bestiller i fra, men fra Hobby Fever tok det 7 dager fra jeg bestilte til jeg fikk den.

Rask og bra service samtidig som jeg fikk levert bilen på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår