Oddern Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Ønsker å kjøpe bakaksel til 1.3 eller 1.6 liter Golf 2 '89. Billigst mulig. Helst i Oslo eller Akershus.. Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 lykke til!!!!!!! golf er da FWD biler Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg sa ikke drivaksel da :rolleyes: Er fortsatt en aksling bak oxo.. Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg har hele bakstillinga med tromler... Det er ikke GTI du har? Bakstillinga er fra en 89 mod golf GL.. Den skal du få ganske billig.. jeg bor 3 kvarter nord for oslo.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Du har PM vwfreak :) Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Har også en komplett bakaksel til salgs som går for 500, men da må den hentes i Drammen. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Han som trengte bakaksel har allerede fått tak i, så ellers takk :) Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg