ThaJaCkal Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Har noen poster nedover her nå der jeg spør etter frontsett, og har vel nesten bestemt meg for Focal's 165K2P. Men er også på jakt etter en cd-spiller. Har fra før hatt en Pioneer DEH-8500. Og likte denne ganske godt utenom at den støyet litt. Ser nå litt på Alpine's CDE-9835R Har dere andre alternativer eller bedre priser på denne spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Hei :) Jeg har vært borti SONY CDXM9900 Dette er en meget bra spiller. koster ca 7000 kr. + - . Har ikke noe link på hånden nå. Legger ut når jeg har det. Dette er en meget god spiller i mine øyne. Ellers har jo Alpine en del gode spillere. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by ThaJaCkal Har noen poster nedover her nå der jeg spør etter frontsett, og har vel nesten bestemt meg for Focal's 165K2P. Men er også på jakt etter en cd-spiller. Har fra før hatt en Pioneer DEH-8500. Og likte denne ganske godt utenom at den støyet litt. Ser nå litt på Alpine's CDE-9835R (6990,- http://www.bassbrothers.no) Har dere andre alternativer eller bedre priser på denne spilleren? Pioneer deh-p8600mp...:) den koster under 7000kr den er suveren...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaJaCkal Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by autod Pioneer deh-p8600mp...:) den koster under 7000kr den er suveren...:) Har man på den pioneeren mulighet til å stille delefilteret på frontsettet og suben osv? Er først og fremst ute etter Lydkvalitet. Samme gjelder sonyen. Mer info? skal se litt på nettet hva jeg finner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 eg fant en side som het http://www.megabillig.com, de impoterer fra utlandet, og portoen blir ca 100 kr så har du det på postkontoret ditt, her koster pionee dehp 8600 3500kr og pioneer dehp 9600 3990, mye billigerer en andre steder, sjekk her MVH Fredrik:D :D :D :D :D :D Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by ThaJaCkal Har man på den pioneeren mulighet til å stille delefilteret på frontsettet og suben osv? Er først og fremst ute etter Lydkvalitet. Samme gjelder sonyen. Mer info? skal se litt på nettet hva jeg finner. den har alt, 3veis aktiv deling, front rear sub eller high low sub, den har tidskorrigering og eq..:) en mini P90..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaJaCkal Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by ThaJaCkal Har man på den pioneeren mulighet til å stille delefilteret på frontsettet og suben osv? Er først og fremst ute etter Lydkvalitet. Samme gjelder sonyen. Mer info? skal se litt på nettet hva jeg finner. Har handlet en del hos dem, og jeg er strålende fornøyd med de, men deres pioneer/Alpine spillere har ikke RDS radio, noe jeg ser på som ganske viktig. Den har europeisk radiotuning, men altså ikke RDS. (PS. Sist spiller (Pioneer 8500) kjøpte jeg hos de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 må ikke glemme mva og gebyr hos mb da, jeg ville heller handlet hos en forhandler her til lands,men tanke på service etc, si hva du vil men det er noe annet å faktisk snakke med den du handler med, i stedet for å bare sitte på nettet. tar jeg ikke helt feil så klarer mange forhanlere å gi deg en fin fris på denne spilleren. du har pm straks..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by autod må ikke glemme mva og gebyr hos mb da Nok en Norsk forhandler som prøver sitt beste for å sverte Megabillig? Går dere aldri leie? Lærer dere ikke? Man har diskutert akkurat dette før, og de Norske forhandlerne ble virkelig satt på plass; ikke ET eneste godt argument mot Megabillig klarte de å komme med. Men det skal i ærlighetens navn sies at det er vanskelig å argumentere mot Megabillig siden de kjører en såpass seriøs og dyktig geskjeft. Og nå hørte jeg nylig at de også skal åpne utsalgssteder der sørpå et sted? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 er ikke ute etter å sverte noen jeg, jeg lever ikke av å selge stereo så mb få selge så mye de vil for min del. så bare at prisen på 8600 til 3500kr er uten mva og alle gebyrer..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 4349,- Kroner inkludert absolutt alt. Med hilsen megabillig.com Originally posted by autod er ikke ute etter å sverte noen jeg, jeg lever ikke av å selge stereo så mb få selge så mye de vil for min del. så bare at prisen på 8600 til 3500kr er uten mva og alle gebyrer..:) Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Vi har ingen planer om å åpne butikk i Norge. I så fall blir det annonsert av meg personlig på web siten. Med hilsen megabillig.com Originally posted by Øyvind Ryeng Nok en Norsk forhandler som prøver sitt beste for å sverte Megabillig? Går dere aldri leie? Lærer dere ikke? Man har diskutert akkurat dette før, og de Norske forhandlerne ble virkelig satt på plass; ikke ET eneste godt argument mot Megabillig klarte de å komme med. Men det skal i ærlighetens navn sies at det er vanskelig å argumentere mot Megabillig siden de kjører en såpass seriøs og dyktig geskjeft. Og nå hørte jeg nylig at de også skal åpne utsalgssteder der sørpå et sted? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by mega_ Vi har ingen planer om å åpne butikk i Norge. I så fall blir det annonsert av meg personlig på web siten. Ah. Det viser hvor mye rykter er verdt. :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaJaCkal Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by mega_ 4349,- Kroner inkludert absolutt alt. Med hilsen megabillig.com Er det komplett umulig at dere får tak i disse spillerene (Pioneer og Alpine) med RDS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Tok inn noen esker fra Dubai, dette ble for mye stress. Tar ikke inn mer derfra. Med hilsen megabillig.com Originally posted by ThaJaCkal Er det komplett umulig at dere får tak i disse spillerene (Pioneer og Alpine) med RDS? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg