steffen karlstad Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 litt oppdateringer i bilder nå da... jobba i to dager med og pusse Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by steffen karlstad passer ca16de rett på min girkasse? rett på motorfestene? passer komplett GTI kasse, motor og drivaksler? du vet ikke om noen motorer? Tror E og CA motorene er såpass ulike at det meste ikke passer rett nedi/på. Men det kan bearbeides til å passe. GTI deler er vanskelig å komme over. I hvertfall har jeg opplevd det. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 vet det er ganske bra med gti'er i tyskland og estland (mye tyskimport), hvis du gidder å importere deler. Så en strøken gti til salgs for 8.000 nok på en estisk side.... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by Skidracer vet det er ganske bra med gti'er i tyskland og estland (mye tyskimport), hvis du gidder å importere deler. Så en strøken gti til salgs for 8.000 nok på en estisk side.... du har ikke noen linker til disse bilene? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 vell da reiser jeg til lakkerer i morra, vet ikke når bilen blir levert men farge er avklart (legger ved et bilde)... men vilken farge ville du hatt på felgene til fargen jeg skal ha på bilen (se bilde) lysegrå, gull, hvite, svarte? blir denne fargen som 200sx har på "panseret" og likt dekal oppsett (ikke samme produsentene).. Så det blit nedover døra og panseret på min også. vis man titter nøye på panseret ser du det fader over til sølvgrå i lyktene. men litt dårlig bilde av fargen på panseret og bilen generelt. det er koksgrått et bilde til av fargen, her ser du grå farven godt. og et til! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Trodde først du hadde valgt grønnfargen. :) Det hadde ikke gjort seg på en B12. Jeg syns du skal velge mørke felger. Det er veldig fint på svarte biler. Svarte med krom kant, sånn som på bildet f.eks. Gleder meg til å se det ferdige resultatet - uansett. :cool: Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Jap_Power Trodde først du hadde valgt grønnfargen. :) Det hadde ikke gjort seg på en B12. Jeg syns du skal velge mørke felger. Det er veldig fint på svarte biler. Svarte med krom kant, sånn som på bildet f.eks. Gleder meg til å se det ferdige resultatet - uansett. :cool: nei er nokk bare fargen på panseret.... Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 i dag ribbet jeg bagasje rommet og fant litt rust som må sveises.... monterte av lyktene og og bakplate for lakkering og pussing.. (bilder kommer i morra håper jeg) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by steffen karlstad du har ikke noen linker til disse bilene? Har dessverre ikke noen link, men lagret bilder av den til 8.000kr Det er en gti med ca18de. Det er ikke jeg som leita den frem, ser du... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 takk, den så shabby ut men! bare og legge ut bilder dere har den er ikke helt den samme som min men ganske! har usa karosseriet:) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 vell i kveld var baklyktene og hele bagasjerommet demontert.. lyktene satt med sån fuge dritt så det var ikke så lett.. driver også med rust arbeid i brønnen bak og rundt lyktene sånn for og ta alt som heter rust på denna bilen. bilder kommer i morra kveld regner jeg med! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 litt bilder i dag! rust i bagasjerommet skal bli skåret ut og sveiset igjen med plater! eller så er baklykt platen ferdig med skiltplaten mangler og bli syret og sparklet opp puslet litt med motoren, den går utrolig klokke rent og null ventill tikking enfda den har passert 225.000km skal shine og lakkere motor rom og polere topp dekslet og litt blå slange detaljer... vet ikke om jeg skal ha HKS filteret (om jeg får stjålet det av bror) eller greddy insuget med greenfilter enda Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 vell litt updates... tokk av eksos i dag for og bygge lage 2"tommer coustom med 4"tommer endepotte også bygger en kammerat en 200sx så han hadde en t25 med grenrør og IC fra 200sx som vi skulle sjekke åssen passer Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 også eller så er bilen snart pusset ferdig og siste rust arbeidet på karosseri begynner og nerme seg slutten Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Bestemt dato for lakkering? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg