mtharaldVW Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Eg slide...! Var ute og kjørte, plutselig hadde jeg ikke bremser. bremse trykket forsvant. presset jeg pedalen helt til buns bremset bilen så vidt som det var....ABSen så til å virke, det var slaps ute så absen slo inn. jeg stoppet og så at bremsevæske nivået var langt under minimum. er det noen som har peiling på hva som kan være gale her? i beste fall? og i verste fall? takk mvh mads t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Mest sannsynlig så har du en lekkasje en eller annen plass, sjekk alt av bremseslanger og bremserør. Ta å fyll opp bremsevæske til over minimum og se om det forsvinner etter litt kjøring. Synker nivået så har du garantert en lekkasje. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg har kommet frem til at der er bremse sylinderen som e ødelagt... jeg fylte på bremsevæske, men fikk ikke bygget trykk da heller. Noen som har peiling på ka ein bremse sylinder koster. hoved bremsesylinderen? stess og skifte? mvh mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 jeg har en golf 3 -92 vr6. er det den samme hovedsylinderen som på en vanlig gl!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Antagelig ikke, den du skal ha har nok større stempeldiameter enn vanlig GL. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg har hele bremsekraftforsterkeren komplett.. Fra golf GL.. PM om du er interessert... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 holler på å sku ut hovedsylinderen nå, men har et problem, abs pumpen sitter i veien når jeg skal løsne den nedereste bolten på sylindere. Har noen gjort dette før, hva er enklest? hvordan løsner jeg itilfelle abs pumpen, fant ikke noe fester på den...hehe!? Noen som har et triks på dette ? mvh mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg