MrFord Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Orginalen har dere her... Orginal bil Ris og ros taes imot med takk... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 hva er det du har prøvd å lage i/ på bakken? Er det neon lys eller er det refleksjoner? Det passet ikke inn i hvertfall. Senkningen ser bra ut, men du har vært litt unøyktig med å merke rundt bilen. Dette blir bedre etter hvert som du øver deg. Hva markerer du med? Synes det ble litt for mye lys/ lens flare fremme i grillen. Fargelegging av bilen har du fått bra til. Litt spesiell farge, men bra for det :) God jul.. Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 har du laget neon i paint eller? uansett, du må være mere nøyaktig som -[T]- sa, og ikke bruk lensflare det er ikke så bra:op Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Jeg kopierer et nytt lag og farger hele bilde og bruker lasso tool til å klippe vekk det til overs. Og ja, det var et forsøk på neon ;) Kjeda meg litt på julekvelden serru... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 åja! så du har ikke brukt paint ;) holder fast med at du må slutte med lensflare Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Grunnet klage fra mindreårige så laget jeg egen tråd. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 ikke spam andre tråder med dine moder.. lag heller en ny tråd.. Neon er dårlig Klipp mer nøyaktig Lense-flare liker man ikke X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by X-ecutioner ikke spam andre tråder med dine moder.. lag heller en ny tråd.. (Tenkte jeg skulle la vær å spame det allerede overspammede forumet, og heller bare linke den opp her) Originally posted by X-ecutioner Neon er dårligKlipp mer nøyaktig Lense-flare liker man ikke [/b] (Er enig med X her.. Lenseflare er ikke så bra, og prøv å være mye mer nøyaktig) Ellers så er det en god start. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 aaaah MY EYES!! DROP THE LENCEFLARE!! ehm...enig med -x-...og neon ser ikke ut Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by oorzako Tenkte jeg skulle la vær å spame det allerede overspammede forumet, og heller bare linke den opp her Hæ?? du tenkte at du ikke skulle spamme forumet så du spammer heller en tråd? hvor i all verden er logikken i dette?? og hvordan kan man spamme et photoshop-forum ved å legge ut en mod moddet i photoshop?!?!?!? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Sålenge tråden handlet om ST-220 så tenkte jeg at jeg kunne likeså godt bare bidra med min lille mod, men så lenge folk begynner å syte så laget jeg heller en ny, egen tråd. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Som sagt, lenseflare, sideskjørtet, og fargen som stikker ut bak bakfangern :p Litt hakkete linjer, ellers grei mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 tips: det som er kult er å bytte felger ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg