lars-frr Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Da jeg for snart 2 år siden fikk lappem (glad og fornøyd :) Så sto det kun at jeg har førerkort klasse B bak på førerkortet. For ca 6 mnd siden måtte jeg fornye førerkortet midt pga mørkekjøring. Når jeg da fikk tilbake lappen hadde jeg plutselig snøscooter, moped og traktor lappen .. Skal det være sånn ? er det en ny regel som har komemt eller noe .. Bare lurte jeg .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Før 1.april 2004 (eller en dato deromkring) så stod det kun den klassa du kjørte opp for. Men etter den datoen, så kom det på alle klassene du har lov til å kjøre. Så på lappen min, står det kun A1, men på kompissene mine som har tatt lappen etter 1 april, så står det A1, M, S. BTW: Du hadde lov til å kjøre alle klasse før også... Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evolutionII Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 så jeg som bare har moped og bil lappen kan kjøre snøscooter og traktor og nå da ell, sjøl om jeg ikke har tatt de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Ja. Er det ikke flott? Men jeg ville tatt et par treningsrunder med traktor, viss du har planer for enstor karriere som sjåfør på traktor Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evolutionII Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 hehe, snøscooter kan jeg kjøre men en traktor har jeg ærlig aldrig kjørt bare sitti inni for lenge sia, en haug med spaker og saker så lære litt er ikke dumt nei, men kommer sikkert aldrig til og kjøre det likevel :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg