Gå til innhold

Rå a4 kun 145.000,-

Ranger emnet


audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

Ville bare si at de bildene du fant på hjemmesida mi er over 1 år gammel, og det er gjort mye med bilen siden den tid....

 

Og det speedometer greiene var bare tull,,,,

Men ellers er jeg fornøyd med de 200 hestene jeg har,,, Har hørt om mange sierraer fra 80 tallet som har bytta ut filteret og sagt at de har over 300 hester....

 

Men bilen min drar fra det meste av orginalbiler, og trimma gamle slitne rånebiler som jeg begynner å bli lei,,,,

 

Ellers er bilen fortsatt til salgs.....

 

Får den nye bilen min snart, og må slege bilen snarest...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audi__a41.8t

Litt om bilen:

 

Bilen er helt unik de andre på markedet, dette eksemplaret har ca 200

hestekrefter, som gjør at bilen gjør 0-100km/h på ca 7 sekunder..toppfarten

er på ca 250... helt vanvittig rå å kjøre

 

 

hmmm... hva er det som gjør denne bilen så unik da? Slik jeg ser det så er dette en helt standard audi a4... langtifra noe s4 både utseendemessig og effektmessig.

 

Fjern s4 merkene og stopp å si at dette er en unik a4 så skal det nok bli greit å få solgt denne tenker jeg.

 

Og når du skal selge bil bør du jo legge ut bilder av hvordan bilen ser ut idag, og ikke slik den var før du gjorde noe med den.

 

Lykke til med salget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er unik de andre a4 ene på markedet fordi 95% av alle a4 ene har standard motor med 150 hk,,, denne har ca 200.. og jeg skal love deg at det er mye forskjell på 150 og 200....

 

De 1 år gamle bildene var det ikke jeg som hade lagt ut, det var eb eller anne som fant de på en hjemmeside som ble oppdatert for 1 årsiden...

 

Her har du bilder av hvordan den ser ut nå:343030.jpg

149857.jpg71238.jpg

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi__a41.8t

jeg skal fortelle deg hvorfor jeg har s4 emblemer for det første,

-har jeg over 200 hester så den går omtrent like bra som s4,,,,

-mange som ikke har peil på audi, så da er bare å skryte til seg at det er en org. s4...

-Ikke så mange som kødder med deg når de ser emblemet....de tenker: "han kjører fra oss så vi gidder ikke...."

 

Men du kan jo kjøpe bilen så kan du få sette på lavprofil dekk:-)

 

145.000 er ikke så verst for en a4 med 200 hester???

 

Hahahhahahahahhahahhhahhahahahha!

 

- Hva har du gjort med bilen for å få 200hk? Hvordan vet du at du har 200hk? Har du papirer på dette?

- Hvorfor skryte på seg at det er en org S4? Har du ikke penger til en S4, så må du akseptere det, og holde deg til å ha en standard S4

- Når folk ser et slikt emblem så prøver de seg nok.. Og om du har trimma bilen din, vil du ikke at folk skal bli parkert av deg? Hvorfor oppfordrer du ikke til det istedet? Sett på et 1,6 merke..

 

Og om du har gjort masse med bilen, så burde du legge penger i hjul også.. Det gjør mye mere med bilen enn en grill og noe chrom rolloes!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"for dette e jo en helt unik A4, dt e jo nesten en S4, mangler bare litt mere hk, så e jo dt en S4 og da kjører han jo ifra kem som helst, og ingen i området hvor han bor tørr å kjøre forbi for de vet at dt e så heftige greier han kjører"

 

for de som ikke skjønte, ironi.

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du gjort mere enn chip + evnt filter? dette koster jo ikke mange kronene :o

 

og.. som oftest ser ikke folk på det som ett + at bilen er trimmet, da tenker man hardt kjørt.. dustekjørt.. slitt clutch, bremser osv :)

 

bilen ser fin ut i seg selv, men du er rar når du tror at du skal få MER for bilen med jalla anlegg, klistremerker og chip :p

 

bilen er en standard a4 1.8t FWD med chip og stygge felger.

 

 

hater å si det.. men bilen din er helt A4 :D

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med at det ikke er så mye som er gjort, men jeg har hatt så mye tull med orginal delene på den bilen,, har nesten brukt 50 lapper på slitedeler: har bytta ut forstilling, bærearmer, reg. reim, hjullager, bremser, drivledd, bærebruer + mye annet jeg ikke kan nevne navnet på... har ikke hatt så mye penger til felger og sånt igjen da....hadde mange planer men gikk i vasken. men nå har jeg ny bil da skal visst ikke være no problem med den så den skal bli pimpa i løpet av 2005....

 

Skal ikke ha så mye for den heller da,, 145.00,- er sikkert verdt mer enn det..

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått sånnpasse langt da..så eg mener verdien ligger i dt området jeg...fikk tilbud om en mye mere styla A4 som var chippet og eksos, men denne va grisestylet..gått 165 000km og den sku han ha 150 000, nettop eu ok og net naf test uten anmerkning..så du ligger i landet..men får sikkert ik så mye får den..i mine øyne..

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan gi meg bud på over 130.000 hvis dere vil......

 

Som sagt er bilen nå helt topp stand teknisk messig.. Var på hovedservice hos møller ensjø 23/12-04 og det var ingen feil på bilen...

 

Det er ikke alltid hestene og stylingen som teller... hva skal du med en bil som er styla som du må ha på verksted annen hver uke fordi det er no feil teknisk med bilen??? det blir dyrt...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi__a41.8t

..............Og til deg audifanatic du har ikke så veldig bra bil selv audi fra 80 tallet, nå ble jeg "imponert"

 

Hehe. Ikke for å helle bensin på bålet, men a4 fra den tiden du har tror jeg audi helst vil glemme. Samme med naboen... Byttet deler for flere ti tusner de tre årene han hadde den. Alt av bære ting og tang foran. Samme som du har bytta. Kjøpte for 240.000 solgte for 120.000 etter tre år. Audi fra 80 åre er mye mere driftsikre. Men bra du får solgt den da. :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi__a41.8t

Det er ikke alltid hestene og stylingen som teller... hva skal du med en bil som er styla som du må ha på verksted annen hver uke fordi det er no feil teknisk med bilen??? det blir dyrt...

Har plutselig unikheten og de 200 hestene smygi å gjemt seg nå da eller?

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår