MacSi Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Dette er kansje ikke helt "Bilstereo".. men here it goes :) Finnes det noen rimelige forsterkere for hodetelefoner? Jeg får liksom ikke spillt noe høyt med de rett fra lydkortet i pcen.. Da mener jeg: når all lyden er på fullt så er det fortsatt sånn at jeg kunne tenke meg å skru opp lyden mye mer noen ganger, ikke at jeg hører dårlig.. hehe :) Kansje hodetelefonene er tungdrevene? Eller kansje lydkortet rett og slett er dårlig? Men jeg får spilt mye høyere med billigere hodetelefoner. Det er forresten disse det er snakk om: http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/02ProductDetailCall?ReadForm&Home+Stereophones^PRO4AAT Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 jeg tror det er en liten kobinasjon, altså at du har tungdrevene hodetelefoner og enkelt lydkort. er det sånn integrert lyd kort du har eller er det noe du har satt inn utenom? på gode hovedkort er det som oftest ganske bra lyd, men på de billigere så er det dårligere, akkurat som med alt annet. det lureste jeg kommer på i farten er en linje mixer, altså at du kobler signalet fra pcen til en mixer hvor du kan booste signalet litt. altså skru opp gain. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Det er et integrert lyd-kort.. Nvidia nForce chipset om det sier deg noe.. Det skåret jo ganske så bra på non nester jeg leste for en stund til bake.. Før jeg kjøpte hovedkortet.. Men uansett hva kan en slik mixer koste da? Har du noen eksempler på Merke/model? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phrode Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Kanskje noen av disse hjelper? http://www.oslohificenter.no/prod/headp/headpf.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by phrode Kanskje noen av disse hjelper? http://www.oslohificenter.no/prod/headp/headpf.html Ikke dumt.. takk for tipset :) Noen som har erfaring med disse, eller andre merker/modeller? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 ja.. ikke med disse, men med noe jeg kjøpte fra ljudia en gang i tiden.. creech hette vel merke, har dårlige hodetelefon utganger på Harman kardon recievern min, så da brukte jeg dette isteden, funket kjempebra syntes jeg iallefall :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg