Blast_off Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hvor har du kjøpt det blå stoffet du har kledd med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Gratulerer!!!!!!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Grattis!! Ble det en gutt eller ei jente da? Litt OT, men når det er såppas stort som å bli far, er det lov... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Grattis!! Ble det en gutt eller ei jente da? Litt OT, men når det er såppas stort som å bli far, er det lov... Det var trådstarter som som "ba" om det ;) hehe... Uansett så gratulerer jeg så mye :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Grattulerer så mye med ett nytt familiemedlem! cheers Over til en annen sak:): Jeg er interessert i å få gjort en den Omtrekking/sying av skinn/alcantera i bilen min.. hvem har du hatt til å gjøre det for deg? Eller hvor har du kjøpt slikt? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Jeg er interessert i å få gjort en den Omtrekking/sying av skinn/alcantera i bilen min.. hvem har du hatt til å gjøre det for deg? Eller hvor har du kjøpt slikt? Han har vel gjort det selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Takker for alle gratulasjoner, det ble ei jente forresten. Stoffet har jeg kjøpt hos BEI tlf:93065268 Bilder av bilen med de nye hjula(mangler bare lakk så er den ferdig). Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 gratulerer... og hva skal barnet hete? Emma??? :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 gratulerer... og hva skal barnet hete? Emma??? :D Hehe, den var faktisk god! :D Gratulerer med ei lita jente foressten, red-5! Fet bil også! Men du har ikke vurdert en liten vinge oppå bak der? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Fet tralle, fett anlegg :p gidder du nå å åpne dører og bakluker og ta litt avstandsbilder? :pray Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Jeg jobber litt på bilstereoexperten innimellom. Hjelper til når det er noen som skal ha noe bygd. Bilen skulle vært på veien denne mandagen, men jeg ble pappa på søndag kveld så den blir å se i skien på skilter i neste uke. :) Grattis til dere begge, hilsen "sjefen" Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 stereoen er til salgs. gi bud. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 stereoen er til salgs. gi bud. Det var en kort varig installasjon med mye arbeid........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Det var en kort varig installasjon med mye arbeid........ Jepp.... Meget pent brukt utstyr :) løp og kjøp! (bil kan følge med mot et tillegg i prisen.) Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jepp.... Meget pent brukt utstyr :) løp og kjøp!(bil kan følge med mot et tillegg i prisen.) hvor mye hadde du tenkt deg for dette da?? tenkte på anlegget, eller bil med stereo. kan gjerne svare på pm om du ikke vil ut med "ofentlig". mvh svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg