Gå til innhold

Renault megane II cc(coupe-cabriolet) HJELP!!!

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Kan noen være så snille og hjelpe meg med denne bilen.

Det er en 2004 mod Renault Megane II cc,altså en coupe/cabriolett.(nye typen med slik type mercedes tak men i glass)

Har ikke funnet noe "bra" bilde av den så hvis "DU" finner det å hadde det vært flott.

Fargen på bilen er en såkaldt "Pepper beige" noe alla beigt interiør i mange biler. og interiøeret på denne bilen er også slikt beige og i full skinn.

 

Planene er som følgende:

-40 eller 60mm senking evt noe som kler felgene som kommer på.

-17" eller 18" felger,ikke noe overdimensjonert og voldsomt men helt enkelt og helst uten de tradisjonelle 5 eikene.

-et tøft styling kit som en evt får kjøpt men tar også i mot forslag om annet tøft styling evt modding av fangere og slikt.

-solfilm på rutene men IKKE av de som er kav svarte men sånn ca 35%-40% ca bare for å få helheten liksom.

-bakvinge på luka å hadde vært tøft men IKKE den "fast and the furious" vingen type alu og slikt.. men noe i likhet med stylinga som kommer på bilen og som matcher/kler bilen godt..

 

Vurdere å kjøpe slik bil men er litt i tvil om den kan bli tøff ell ikke da den er så høy og "original" liksom.

Venter spent på svar og evt om noen her virkelig lyst til å gjøre en innsats for meg slik att jeg kan bli mer imponert over bilen:p

KOM IGJEN FOLKENS,VIS MEG HVA DERE KAN,HAR SETT VIRKELIG MYE BRA HER OG JEG VET AT DET SITTER EN DEL DER UTE SOM KAN DETTE!!! (sorry jeg ikke har bilde men klarer heller ikke legge det ut hvis jeg hadde hatt det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår