Per-Henrik Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Noen her som skal på rudskogen når det kommer eller? gleder meg sykt. Skulle ha likt å sotte på med en bil med litt puler rund løypa. ser sykt gøy ut. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 BurnPr00f: Det er electromotive datastyring på den. Men akkurat nå har jeg ingen bærbar så jeg får ikke forandret innstillingene! Må justere nedre grense av vakumet litt fordi den kveler seg hvis vakumet faller litt! Dette skjer som regel etter at jeg har kjørt med stil ;) så jeg justerer bare gass foten litt så går det bra! Men vet at et lite taste trykk kunne ordnet det! Har bremset den en gang i fjor og da var det 300 hk og 490 Nm på bakhjulene! Så denne godkjenningen sliter jeg kanskje litt med men pytt pytt! ;) På rulla så slapp den ganske bra og den stoppet på 190 på 4. gir! Enda ett gir igjen! Har film ett eller annet sted men det ble filmet med tlf så kvaliteten er ikke bra! Men det ligger filmer av den ute på nettet da! Mange som har dem vet jeg! Og ja jeg skal til rudskogen også! :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 konge, gleder meg som en unge til rudskogen Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Da er vel "sommeren" igang og da er det bare å begynne å filme bilene deres! Har litt ifra Våler men var der ikke selv så jeg fikk ikke filmet noe! Så hvis det er noen her som har film derifra så si ifra! Hvis ikke er det snakk om Volvo treff i Hokksund 5. Juni og da må det filmes! Planlegger å komme meg nedover dit selv og få filmet litt! Håper det er flere som skal dit! Men jeg skal da filme litt av mine og håper å snart få begynt på den som står i garasjen så den kommer på veien snart! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 er det mange der ute som har filmet til Filmen, eller er dette emnet dabbet ut?? violin Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 høres gøy ut dette her :):) håper det blir film snart.. Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 høres gøy ut dette her :):) håper det blir film snart.. er jo en grunn til at jeg gjennopplivet en gammel tråd cheers :D :thumb Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 er jo en grunn til at jeg gjennopplivet en gammel tråd cheers :D :thumb :thumb kansje channah kommer med noe mat nyttig her også ;) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Har en god del jeg... Banekjøring fra skogen, Inboard - stødig kamera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 legg det ut da! del det med folket! folket vil se!!! Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hey, trodde denne var helt død. Men har selv ikke fått filmet mye da jeg ikke har vært på så mange treff i år. Hatt nok å stri meg hjemme ;) Men hadde vært supert å fått til noe ja ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hmmm... Hvor skal jeg legge ut 700mb? Er ikke redigert eller noe enda :P Må prøve å få gjort det først, men prioriterer bilen for tiden nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 må vel lage en film snart folkens. alle mann til kameraer og biler ti årets treff ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Bare å ta kontakt og send det til meg. Har snart ny maskin som jeg kan redigere på. For min gode gamle har tatt turen til de evige jaktmarker ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Skal filme etterhvert nå i vinter :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg