rallyroger Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Har en 1985 Corolla hatchiroku som jeg tidligere har annonsert her inne, den ble solgt og solgt og solgt enda engang... er det noen med drømmer OG penger her? :rolleyes: Bilen er hvit, mangler panser og radiator(golf 2 radiator er montert..) Er kjørbar slik den står, motor/gear er originalt. Det følger med endel deler: 2 x diffsperre(original) gearkasse i deler, mellomaksel, div lykter/lykteglass, ekstra vindu begge sider, 8stk 5,5x13"alu, 4stk 7x14" alu, 8 stk nye 185/50-14 Dunlop sp 2000, også har jeg noe/noen 15"alu. Bilen er ribbet innvendig og interiøret er kastet. Bilen er tatt inn fra danmark så det er IKKE skilter på den, kun momset inn. Hadde skade for 3 år siden og ble rettet og lakkert da(hel og pen), kjøp nye skjermer/panser og fangere i glassfiber fra fensport.com, sett inn bur belter og stol og du har en tøff driftebil, jeg har funnet ut at jeg er for lat og skal kjøpe en annen bil (jada kenneth, jeg gjør det jeg kan) :) Har ikke bilder, kommer heller ikke til å ta noen( men gjorde det likevel..), men kom gjerne innom og ta en titt( 30 min fra lillestrøm) har du ikke penger eller må spørre faren din om lov først?- drit i det.. 15 000,- og denne hvite drømmen er diiin:) Ring 98852454 for en titt. Ps: er åpen for bytteforslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 BILDER! :eek: Nå må jo jeg få tak i penger jo...:) Får se hva det blir til, er ikke pengesterk for tiden... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Har ikke bilder, kommer heller ikke til å ta noen, men kom gjerne innom og ta en titt( 30 min fra lillestrøm) har du ikke penger eller må spørre faren din om lov først?- drit i det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Eyyh, fuck you buddy (terrance and phillip stemme:D). Har ikke cash, bare fullt av biler. Selge noen jah.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 hump bump.. osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 noen bilder takk:) Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hvordan legger jeg ut bilder her?..... tar med kamera hjem i dag og har plenty med bilder i morgen tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 du kan for eksempel gå til http://www.imageshack.us og hoste bildene der(veldig lett) også copy paste den linken du får der. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Bytte blankt i en Peugeot 405 SRI sedan som faktisk er eu godkjent (fram til november 06) ?? :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 bilder? :D :D :D ( ironi ) Modell? km? farve? og njaaa... ingen som har noe annet å bytte med? en kopressor/turbo/scooter/traktor/bakhjulstrekker/motorsag:rolleyes: / eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hehe. 88 modell. Hvit (mer eller mindre fin lakk). Km stand? Skal vi gjette på ca 300 tusen? :D Speedometeret stoppa på 273545. Men nå med det nye fine speedometeret har den bare gått 240k. Skal stille det fram da så jeg ikke blir beskyldt for å være slem da :rolleyes: Bare si i fra om du vil bytte :) Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 skal ligge her om jeg fikk det til.. : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=630903 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 du vil bytte i scooter? dvs snøscooter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Glemte du å låse fast panseret når du var ute og kjørte ? :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Snøscooter er gøy !! hvilken type, årsmodell, tilstand, osv? Har du et bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg